مدیریت بازرگانی

27 11 2016
کد خبر : 4221313
تعداد بازدید : 178

دبیر انجمن علمی

شماره همراه

استاد مشاور

شماره همراه

سعید برهانی

 

دکتر محسن اکبری

 

آخرین اخبار و اطلاعیه

برگزاری دوره مهارتی تخصصی تحلیل گری در بازار بورس

بازدید از شرکت ایران خودرو تهران

بازدید علمی از شرکت پروتئین گوشتی

انجمن علمی دانشجویی مدیریت بازرگانی دانشگاه بازدید علمی از شرکت پروتئین گوشتی چم چم در روز سه شنبه مورخ 25 اردیبهشت ماه 1397 با حضور 40 نفر از دانشجویان این رشته برگزار نمود. در ابتدای این بازدید مدیر فروش شرکت توضیحاتی در خصوص تولید، آزمایشات،فروش و بازاریابی بصورت تئوری ارایه دادند. سپس دانشجویان در سالن خط تولید حاضر شده و از نزدیک با نحوه تولید محصولات آشنا شدند و سپس بازدیدی از انبار شرکت داشتند. در این بازدید دکتر محسن اکبری استاد مشاور انجمن علمی و نماینده فرهنگی واجتماعی دانشکده دانشجویان را  همراهی کردند.

بازدید علمی از شرکت پخش دارویی

انجمن علمی دانشجویی مدیریت بازرگانی دانشگاه بازدید علمی از شرکت پخش دارویی در روز  دوشنبه مورخ 24 اردیبهشت ماه 1397 با حضور 40 نفر از دانشجویان این رشته برگزار نمود.

این بازدید که از شرکت پخش دارویی فردوس به عمل آمد جهت افزایش آگاهی و علم دانشجویان در حیطه بازاریابی و مدیریت بازار صورت گرفت. در ابتدا مدیرعامل شرکت توضیحاتی در خصوص نحوه پخش و روش هایی که در بازاریابی شرکت خود به کارمی برند توضیحاتی ارایه نمود. سپس جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد دکتر محسن اکبری نماینده فرهنگی و اجتماعی دانشکده ادبیات و علوم انسانی نیز حضور داشتند.

اولین همایش گرامی داشت اساتید مدیریت

مسابقه علمی از ایده تا محصول

مسابقه (از ایده تا محصول) یک مسابقه چالشی و هیجانی بود که دانشجو را ترغیب می کردکه به فکر راه حلی برای آنچه که در جامعه به آن نیاز است و وجود ندارد  باشد که بتواند برای پیشرفت جامعه قدمی بردارد.لذا از آنجا که دانشجو ذهن خلاق دارد میتواند با بررسی جامعه ای که در آن زندگی میکند به کمبود های آن پی ببرد و به فکر راه حل باشد. دانشجویان علاقه مند ایده های خود را در زمینه های مدیریت تولید و مدیریت بازاریابی ارسال کردند.دانشجویان باید ضمن ارائه ایده  به موارد ذیل اشاره داشتند: 1.هدف از ارائه ایده و تبدیل به محصول چیست؟ 2.چه نیازهایی را براورده میکند؟ 3.بازار محصول ،قیمت محصول،پیش بینی فروش،هزینه تولید محصل،سودآوری به چه شکل خواد بود؟ دانشجویانی که در طرح های خود به این موارد توجه بیشتری نمایند امتیاز بیشتری کسب نموده وبه کسانی که بتوانند امتیاز بیشتری کسب نمایند و مقام های اول تا سوم را کسب کردندجایزه نقدی داده شد.

همایش چگونه کار آفرین شویم

انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشگاه گیلان همایش چگونه کارافرین شویم را مورخ  9 اردیبهشت 1397 در تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار نمود. مهمان برنامه دکتر افشین رحیمی مدیر شرکت نیوساد،کارافرین برتر کشور در سال 93،رئیس کانون کارافرینی گیلان و صاحب امتیاز آزمایشگاه رفرانس کنترل موادغذایی، آرایشی بهداشتی و سم شناسی گیلان بود که در راستای  آشنایی با فرایند تولید محصول-آشنایی با راه های ایجاد شغل-چگونگی تبدیل ایده به محصول تجربیات خود را در اختیار دانشجویان قرار داده و روش های خاصی را به دانشجویان ارائه دادند. پس از اتمام سخنرانی جلسه بصورت پرسش و پاسخ نیز برگزار گردید.

بازدید علمی از شرکت ایستک

درتاریخ 2 اردیبهشت 1397 انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشگاه گیلان به منظور آَشنایی کامل دانشجویان این رشته با مراحل مختلف تولید تا فروش و آزمایشگاه بررسی کیفیت و همچنین سیستم انبارداری شرکت ها بازدید علمی چند ساعته ای از شرکت ایستک واقع در شهر صنعتی رشت داشت. در این بازدید دکتر محسن اکبری (نماینده فرهنگی دانشکدهاستاد مشاور انجمن علمی مدیریت بازرگانی)و دکتر حسین حسینی(استاد مدیریت) نیز حضور داشتند.

پخش فیلم سینمایی استیو جابز

پخش فیلم سینمایی استیو جابز ، یکی از موفق ترین مدیران دنیا در عرصه نوآوری و تکنولوژی راس ساعت 11 صبح روز دوشنبه 27 فروردین ماه در تالار شماره 2 حکمت دانشکده  ادبیات و علوم انسانی برگزار شد. پیش از شروع فیلم تیزر تبلیغاتی فیلم نیز پخش گردید.این برنامه که توسط انجمن علمی مدیریت بازرگانی تدارک دیده شد مورد استقبال دانشجویان مدیریت و همچنین دیگر گروه ها واقع شد.

معارفه 96

شرکت در دومین نشست اتحادیه کشوری مدیریت

  دومین نشست مجمع عمومی اتحادیه کشوری مدیریت در دانشگاه فردوسی مشهد با حضور دبیران مدیریت کشور از تاریخ 13 شهریور 1396 لغایت 15شهریور 1396 برگزار گردید در این نشست کاظم کمالی دبیر انجمن علمی مدیریت صنعتی،احسان عیوضی دبیر انجمن علمی مدیریت بازرگانی وآریا رنجبر دبیر انجمن علمی  مدیریت جهانگردی  هر سه نفر از دانشگاه گیلان نیز حضور داشتند.

همایش سرمایه گذاری در بورس

 انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشگاه گیلان در تاریخ 95/09/23 همایش سرمایه گذاری در بورس در تالار حکمت از ساعت 10 الی 13  برگزار نمود. این همایش توسط امیر حبیب دوست، دانشجوی سال آخر دکتری اقتصاد از دانشگاه مازندران، و دارنده لیسانس مکانیک از دانشگاه گیلان به مدت 3 ساعت ارائه گردید. هدف از این همایش موارد زیر بود که تحقق یافت. 1-آشنایی مقدماتی با بورس اوراق بهادار تهران 2-معرفی کلی روش های تصمیم گیری برای سرمایه گذاری 3-آشنایی با مراحل سرمایه گذاری در بورس 4-عوامل اقتصاد کلان موثر بر بورس

  13

همایش مباحث نوین بازاریابی

انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشگاه گیلان همایش مباحث نوین بازایابی رادر تاریخ 22/09/95  در  تالار حکمت دانشکده انسانی  از ساعت 13 الی 15 برگزار نمود. در این همایش دانشجویان کارشناسی ارشد بازرگانی ورودی 95 همراه با دکتر اکبری عضو هیئت علمی مدیریت دانشگاه گیلان، ارائه دهنده ی مباحث نوین بازاریابی و موضوعات مرتبط و تاثیرگذار در امر بازاریابی بودند. در شروع ، استاد اکبری با بیان نکات لازم و با بیان مقدمه ای از موضوع، بحث بازاریابی را اغاز نمودند و از ماهیت و اهمیت بازاریابی نکاتی را یادآور شدند. سپس به ترتیب چند تن از دانشجویان کارشناسی ارشد ، با ارائه پاورپوینت و کلیپ های مرتبط با موضوعات؛ بحث را روشن تر نمودند.

14

دسته بندی :
page
دانشکده ادبیات و علوم انسانی