پویا نمایی و بازی های رایانه ای

07 12 2015
کد خبر : 4222041
تعداد بازدید : 99

دبیر کانون

شماره همراه استاد مشاور شماره همراه
    امیر شعبانپور  

آخرین اخبار و اطلاعیه

نقش گرافیک در صدا و سیما

مراسم سخنرانی«نقش گرافیک در صدا و سیما»  

سخنرانی «نقش گرافیک در صدا و سیما»  با حضور آقای ایمان پور که یکی از مستندسازان و برنامه سازان مطرح صدا و سیما هستند در تاریخ 4 دی ماه 97 در تالار حکمت برگزار شد. در طی این سخنرانی آقای ایمان پور از لزوم یادگیری مهارت علاوه بر کسب علم در دانشگاه سخن گفت و تجربیات خود را در صدا و سیما بیان کرد. ایشان  همچنین نقش گرافیک در صدا و سیما را بسیار مهم برشمرد و از اهمیت آن در زمینه دکور، گریم و تدوین مطالبی را ارایه نمود. در ادامه آقای ایمان پور به مشکلات و سختی های این راه نیز اشاره کرد و تأکید نمود که لازمه قدم گذاری در این راه علاقه و تمرین می باشد چرا که بدون تمرین و سخت کوشی راه به جایی باز نمی شود و اگر علاقه ای در کار نباشد ممکن است فرد در میان راه انگیزه خویش را از دست داده و سردرگم گردد.

حضور دبیر و اعضای کانون پویانمایی و بازی های رایانه ای در جشنواره هفته پژوهش رشت و همکاری با غرفه شهرداری

هفته پژوهش رشت از تاریخ 24 لغایت 27 آذر ماه 97در استادیوم آتش نشانی رشت واقع در فلکه گاز برگزار گردید که در طی آن کارگاه های زیادی برپا شده و ارکان های مهمی از سراسر استان حضور داشتند که یکی از آنها غرفه ی شهرداری بود که به همت ایشان این جشنواره برگزار شده بود و کانون پویانمایی و بازی های رایانه ای در این غرفه به صورت زنده کارهای گرافیکی انجام دادند و مردم را با این رشته و کارهای هنری دیجیتالی بیشتر آشنا کردند. در اختتامیه این برنامه، ضمن تقدیر از پژوهشگران و دست اندرکاران جشنواره از سوی شورای شهر رشت، از گرافیست های کانون پویانمایی و بازی های رایانه ای  دانشگاه گیلان نیز تقدیر به عمل آمد.

  

ساخت نرم افزار  دانشنما تخصصی و جامع

1 2 3 4 5 6

ساخت بازی ویژه گوشی های هوشمند

کانون بازی های رایانه ای و پویا نمایی در نوروز 95، بازی عمو نوروز و دوستان که خود متشکل از 6 بازی می باشد را در قالب یک بازی اندرویدی تهیه نمود . لازم به ذکر است که گرافیک و برنامه نویسی آن بدون تقلید از نمونه های موجود صورت گرفته است.

 

Screenshot_2016-04-07-23-15-55

دسته بندی :
page