محیط زیست دانشکده منابع طبیعی

21 08 2015
کد خبر : 4222404
تعداد بازدید : 79
 دبیر  کانون شماره همراه استاد مشاور شماره همراه
    دکتر رحمت زرکامی  

آخرین اخبار و اطلاعیه

پخش کاکتوس

برنامه پخش کاکتوس به عنوان نمادی از کم آبی، مقاومت و مدیریت سبز و ایجاد نگرش استفاده از گیاهان با مصرف آب کمتر به جای گیاهان پر آب در دانشکده منابع طبیعی در تاریخ 20 آذر ماه 97 برگزار شد. در این طرح، پس از تهیه گلدان ها، برچسب هایی بر روی آن ها با عنوان کانون محیط زیست و جملاتی درباره مصرف بهینه آب الصاق گردید. سپس این گلدان ها توسط دبیر و اعضای کانون بین اساتید و دانشجویان پخش شد و بازخورد مثبتی دریافت شد که نشانگر علاقه مندی دانشجویان برای شرکت در موضوعات چالش های محیط زیستی و مدیریت سبز می باشند.

مسابقه عکاسی سبز  

برنامه مسابقه عکاسی سبز با موضوع چالش های زیست محیطی و طبیعت در تاریخ 18 آذر ماه 97 در دانشکده منابع طبیعی برگزار شد و دانشجویان با ارسال آثار خود، در این مسابقه شرکت کردند و از میان 80 اثر ارسال شده، 65 اثر برای داوری و رأی گیری توسط هیئت داوری انتخاب و سپس از طریق رأی گیری بین دانشجویان و امتیازدهی داوران آثار برتر اعلام گردید.در پایان جوایز نفرات برتر روز یکشنبه مورخ25 آذر ماه 97 در مراسم شب یلدا اهدا شد. اسامی نفرات برتر: محمدرضا بختیاری، مهدی قلی پور، مهدی گلرنگ، مسعود پورمهدی،زهرااحمدی، نگین غلامی و محدثه بخشی

  

مسابقه آشپزی طرح روز کوهستان

تعداد 34 نفر از دانشجویان دختر دانشکده منابع طبیعی به همراه مسئولین دانشکده به منظور گرامیداشت روز کوهستان در روز پنجشنبه مورخ 94/12/13 در مکان تفریحی (آبشار ویسادار - ساحل گیسوم) حضور یافتند.

۲۰۱۶-۰۳-۰۳-۱۲-۱۵-۲۳-۴۲۱ CYMERA_۲۰۱۶۰۳۰۱_۲۲۱۳۰۳ CYMERA_۲۰۱۶۰۳۰۳_۱۴۴۱۴۹

پره‌سَر یکی از شهرهای استان گیلان در شمال ایران است. پره سر در کناره جنوب غربی دریای خزر، در مسیر راه بندر انزلی ـ آستارا یا کریدور شمال-جنوب قرار دارد.

آبشار ویسادار:

آبشار ویسادار از زیباترین آبشارهای ایران و سومین آبشار مرتفع استان گیلان است که در 16 کیلومتری شهر پره سر در شهرستان رضوانشهر واقع شده و همچون نگینی در دل جنگل های زیبایی این منطقه می درخشد.

   

دسته بندی :
page