فیلم و عکس

22 08 2015
کد خبر : 4222539
تعداد بازدید : 87
 دبیر  کانون شماره همراه استاد مشاور شماره همراه
جواد رضائی      

آخرین اخبار و اطلاعیه

پخش و نقد فیلم «چیزهایی هست که نمیدانی»

جلسه پخش و نقد فیلم «چیزهایی هست که نمیدانی» در تاریخ 5 آذر ماه 97 در خانه فرهنگ برگزار شد.

 

پخش فیلم «12 مرد خشمگین»

جلسه پخش و بحث و گفت و گو پیرامون فیلم «12 مرد خشمگین» توسط کانون فیلم و عکس مرکزی در تاریخ 28 آبان ماه 98 در خانه فرهنگ انجام شد

.

 

جلسه چهارم پخش و نقد فیلم (96/8/15)

چهارمین جلسه پخش‌و‌نقد فیلم با حضور 90 نفر از دانشجویان برگزار شد. در این برنامه ابتدا فیلم "Leon The Professional" پخش شد و سپس حاضرین در فضایی دوستانه به گفتگو درباره فیلم پرداختند.

دومین جلسه‌ی پخش‌ و ‌نقد انیمیشن  "My neighbor totoro"

در تاریخ14 آبان ماه96 از ساعت 13-15 دومین جلسه‌ی پخش‌و‌ نقد انیمیشن در خانه فرهنگ دانشگاه برگزار شد . انیمیشن "My neighbor totoro" ساخته‌ی کارگردان مطرح ژاپنی به نام هایائو میازاکی,محصول سال 1988 در این جلسه نمایش داده شد. بعد از پایان انیمیشن, دانشجویان به بحث و گفتگو در مورد انیمیشن پخش شده پرداختند.

جلسه سوم پخش و نقد فیلم(96/8/8)

سومین جلسه پخش‌و‌نقد فیلم با حضور ۶۰ نفر از دانشجویان برگزار شد. در این برنامه ابتدا فیلم "برادرم خسرو" برای "بار دوم" پخش شد و سپس حاضرین در فضایی دوستانه به گفتگو درباره فیلم پرداختند.

 

اولین جلسه‌ی پخش‌ و ‌نقد انیمیشن "Grave of the Fireflies" 

در تاریخ 7 آبان ماه 96 از ساعت 14-17 اولین جلسه‌ی پخش‌ و ‌نقد انیمیشن  "Grave of the Fireflies در خانه فرهنگ دانشگاه برگزار گردید. انیمیشن "Grave of the Fireflies" یک فیلم تراژدی انیمه به کارگردانی و نویسندگی ایسائو تاکاهاتا است. بعد از پایان انیمیشن, دانشجویان به بحث و گفتگو در مورد انیمیشن پخش شده پرداختند.

جلسه دوم پخش و نقد فیلم(96/8/01)

دومین جلسه پخش و نقد فیلم با حضور بی نظیر ۱۰۰ نفر از دانشجویان عضو کانون در خانه فرهنگ برگزار شد. پس از اکران فیلم "برادرم خسرو" حاضرین در گفتگویی دوستانه به بحث درباره‌ی فیلم پرداختند.

جلسه اول پخش و نقد فیلم(96/7/22)

اولین جلسه پخش و نقد فیلم با حضور ۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد. در این برنامه ابتدا فیلم "اژدها وارد می‌شود" پخش شد و سپس حاضرین در فضایی دوستانه به گفت‌وگو درباره فیلم پرداختند.

پخش و نقد فیلم کانون فیلم و عکس

اولین جلسه از سری جلسات پخش و نقد فیلم کانون فیلم و عکس مورخ 95/10/11 در خانه ی فرهنگ دانشگاه گیلان برگذار شد. انیمیشن Spirited Away از ساخته‌های هایائو میازاکی  در این جلسه پخش شد.

تولید فیلم کوتاه اتصالی

پروژه­ ی فیلم کوتاه "اتصالی"، از فروردین ماه سال 1395، با نظارت دکتر عموزاده، مشاور کانون فیلم و عکس دانشگاه گیلان و طراحی اولیه­ ی، پلان­ های مرتبط با موضوع انتخابی، آغازگردید و  در نهایت در  تاریخ 24 خرداد 96 تدوین نهایی فیلم آغاز شد.

د

رخشش کانون فیلم و عکس دانشگاه گیلان در ششمین جشنواره ملی رویش با فیلم کوتاه " منهای من"

تولید فیلم " پدر که بود"

فیلم کوتاه" پدر که بود" به نویسندگی و کارگردانی سجاد آئین چی دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه گیلان، در کانون عکس و فیلم دانشگاه گیلان تولید شد. این فیلم موضوع اجتماعی دارد و با توجه به پیام سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و تأکید به امر" تکریم والدین"  ساخته شده است.

4

فیلم کوتاه در حال تولید" منهای من"فیلمی از کانون عکس و فیلم دانشگاه گیلان

فیلم کوتاه" منهای من" به کارگردانی و تهیه صادق حجتی در کانون عکس و فیلم دانشگاه گیلان تولید شده است . در این فیلم که برای پخش در شبکه باران و اکران عمومی در دانشگاه گیلان تولید شده ستاره میر سهیل، مریم شعبانی،کسری سهیلی مقدم، فاطمه رحمانی،فروغ کشاورز، علی مهدی زاده و با حضور دکتر افشین عموزاده ایفای نقش می کنند. داستان این فیلم درباره یک گروه چهار نفره دانشجویان رشته عکاسی است که یکی از اعضاء دچار بیماری می شود و نیاز به عمل دارد.  فرد دیگری پول عمل را فراهم می کند اما در اینکه این پول از جای مناسبی فراهم شده یا نه شک و تردید وجود دارد و … دیگر عوامل سازنده  این فیلم عبارتند از

ـ فیلمنامه : صادق حجتی و محمدرضا احمدزاده

ـ تدوین: البرز پورصیاد

ـ منشی صحنه: فاطمه رحمانی

ـ مدیر تولید: علی مهدی زاده،ـ

ـ مدیر تصویر برداری: آرمین یوسفی زاده

ـ دستیار تصویر: هانی مهدی زاده

ـ عکاس: نازلی پورقاهر دوست

ـ مدیر تدارکات: پیمان نورانی

ـ صدابردار: جاوید حسنی

ـ دستیار صدا: امیررضا کاظمی

گفتنی است این فیلم که با سرمایه گذاری دانشگاه گیلان ساخته شده در جشنواره های مختلف حضور پیدا خواهد کرد.

شما می توانید برای دیدن فیلم مذکور به سایت آپارات مراجعه نمایید.

 89

دسته بندی :
page