پنجمین جلسه کارگروه عفاف و حجاب ذیل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی دانشگاه، برگزار شد.

05 06 2016
کد خبر : 4200272
تعداد بازدید : 49

پنجمین جلسه کارگروه عفاف و حجاب ذیل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی (ترویج و گسترش عفاف و حجاب) در سال 95 با حضور اعضای حقوقی و حقیقی در ساعت 11:30 روز یکشنبه مورخ 95/03/16 در اتاق شورای ریاست دانشگاه تشکیل گردید .

در این جلسه آقای دکتر رضی رئیس محترم دانشگاه ضمن عرض تسلیت ایام رحلت امام خمینی (ره) و گرامی داشت 15 خرداد، از همکاران و اساتید جهت پیگیری این دغدغه درونی ( امر عفاف و حجاب) برای دستیابی به راه حل تشکر و قدردانی کردند.

ایشان با اظهار بر این موضوع که ما باید به امر عفاف و حجاب حساسیت بیشتر داشته باشیم تا دانشجو این حساسیت را احساس کند و وظیفه خود را بداند، تأکید داشتند ما مسئول دانشگاه خود هستیم و دانشگاه ضابطه دارد ما باید حداقل ها را رعایت کنیم.

خانم دکتر کریمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و 15 خرداد فرارسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان را تبریک و توفیق درک فیوضات این ماه را برای همه آرزو نمودند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان با بیان اینکه، اجرای یک امر حق نباید یک امر حق دیگر را از بین ببرد، اظهار داشتند برنامه ریزی برای اجرای امر عفاف و حجاب به دو دسته نرم افزاری ( انضباط بخشی درونی و فکری) و سخت افزاری ( انضباط بخشی بیرونی) تقسیم می شود.

ایشان همچنین در ادامه تآکید داشتند با توجه به تغییر وضع اجتماعی حجاب در جامعه و بالتبع تأثیر این وضع در دانشگاه، توجه ویژه به اجرای امر حجاب در دانشگاه یکی از ضروریات می باشد.

در ادامه نیز هر یک از اعضاء نقاط قوت و ضعف برنامه و همچنین نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

13

دسته بندی :
خبرها