نشست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با کارکنان حوزه معاونت

01 07 2015
کد خبر : 4203890
تعداد بازدید : 29
اولین نشست سال جدید با حضور معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خانم دکتر کریمی، مدیر برنامه ریری فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آقای دکتر عزیزپور و کارکنان حوزه ساعت 9:30 صبح روز یکشنبه مورخ 94/01/16 در اتاق شورای معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار گردید. در این نشست صمیمی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تبریک سال نو و همچنین عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) در هفته اول فروردین و عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) در 20 فروردین ماه، با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری (همدلی هم زبانی دولت و ملت) تلاش و تدبیر و همدلی جمعی بین کارگزارن و کارکنان را مورد توجه قرار دادند . همچنین ایشان ضمن اعلام رضایت نسبی و تشکر مسئولین دانشگاه از فعالیت های انجام گرفته در سال  93 و برنامه های فراگیر نظیر برنامه های 16 آذر و دهه فجر، تلاش بیشتر در جهت تقویت عملکرد فرهنگی دانشگاه را مورد تأکید قرار دادند. معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان در انجام بهینه امور اداری تذکراتی را اعلام نمودند.

در ادامه دکتر عزیزپور مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای همکاران معاونت در کارها، موقعیت فرهنگی و انجام اموری در این زمینه را از جمله موارد مورد توجه خداوند متعال دانستند.

در ادامه هریک از کارکنان با معرفی برنامه های پیش روی، نقطه نظرات و آمادگی خویش را برای همکاری و هماهنگی بیش از پیش در پیشبرد اهداف این معاونت در سال جدیداعلام نمودند.

 
دسته بندی :
خبرها