نتیجه ایستادگی هسته‌ای در بیانات رهبر انقلاب

27 07 2012
کد خبر : 4210555
تعداد بازدید : 41
به گزارش خبرگزاری فارس ، پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir نتیجه ایستادگی هسته‌ای برای ملت ایران را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیاناتشان در طول ۹ سال گذشته (۸۳ تا ۹۱) در ۴۴ سخنرانی به آن اشاره کرده‌اند در اینفوگرافیکی منتشر کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری فارس ،دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای در اینفوگرافیکی دستاورد‌ها، ثمرات و منافع ایستادگی در مسئله هسته‌ای برای جمهوری اسلامی ایران را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یباناتشان در طول 9 سال گذشته (83 تا 91) در 44 سخنرانی به آن اشاره کرده‌اند،منتشر کرده است.

این اینفوگرافی در اینجا قابل مشاهده است.

 ... و حال به نقل از روزنامه کیهان ، مقاله شریعتمداری : مجموعه همین انگاره شکنی های امام راحل(ره) و خلف حاضر او، انقلاب های اسلامی منطقه و اقتدار مثال زدنی جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است که شرح آن به درازا می کشد و در پایان این وجیزه به نکته ای از قول مرکز استراتژیک آمریکن اینترپرایز که روزنامه آمریکایی «یو.اس.ای تودی» به آن پرداخته بود، بسنده می کنیم. آمریکن اینترپرایز در گزارش خود می نویسد؛ «در ایران با یک ابرحریف به نام (آیت الله) خامنه ای روبرو هستیم که نقشه راه ما را می داند و در میان مردم خود از اعتماد توأم با اعتقاد برخوردار است».

دسته بندی :
خبرها