مراسم 16 آذر ( روز دانشجو)

10 12 2014
کد خبر : 4204731
تعداد بازدید : 95

معاونت فرهنگی و اجتماعی با همکاری معاونت دانشجویی دانشگاه گیلان مراسم گرامیداشت 16 آذر (روز دانشجو) را در دو برنامه مجزا ویژه دانشجویان پسر و دختر در تالار های حکمت دانشکده ادبیات وعلوم انسانی و معین دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار نمود.

مراسم روز دانشجو با حضور معاون محترم  فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، کارشناس فرهنگی دانشگاه و جمع زیادی از دانشجویان دختر دانشگاه گیلان در روز شنبه مورخ 93/09/15 از ساعت 20 الی 22 در تالار معین دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و همچنین با حضور معاون محترم دانشجویی دانشگاه، مدیر محترم فرهنگی و اجتماعی، نمایندگان فرهنگی و اجتماعی و جمع پرشور دانشجویان پسر در روز یکشنبه  مورخ 93/09/16 از ساعت 20 الی 22 در تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار گردید.

 سخنرانی خانم دکتر کریمی معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در تالار معین دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و آقای دکتر باستی معاون محترم دانشجویی دانشگاه در تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی از برنامه های اصلی این مراسم ها بود و بعد از بخش سخنرانی، ادامه مراسم طبق برنامه ریزی انجام شده برگزار گردید.

از برنامه های انجام شده در این مراسم می توان به مسابقه فیلم زندگی دانشجویی،عکس،مستند زندگی دانشجویی، مسابقه خوانندگی (برای آقایان)، بیان ضرب المثل، شعرخوانی محلی، اجرای تئاتر، اجرای پانتومیم، صندلی داغ، مسابقه پیامکی و پذیرایی اشاره کرد.

از برنامه های جانبی روز دانشجو :

ـ برگزاری مسابقه نجات تخم مرغ

ـ مسابقه نجات تخم مرغ در 93/09/16 از ساعت16 در دانشکده فنی توسط انجمن علمی دانشجویی گروه مکانیک برگزار شد. این مسابقه با هدف بالا بردن خلاقیت و روحیه مشارکت تیمی دانشجویان و ایجاد نشاط و شادابی در بین دانشجویان برگزار شد.

شایان ذکر است ابتکار و خلاقیت در ارائه ایده‌ای نو برای محافظت تخم مرغ و همچنین داشتن طرح فنی و مهندسی و از پیش طراحی شده، زیبایی سازه‌ها، خلاقیت و محاسبه در طراحی سازه‌ها، دقت و نحوه خروج تخم مرغ از جمله ملاک های داوری این مسابقه بود. 

ـ برگزاری مسابقه فوتسال

یک دوره مسابقات فوتسال دانشجویی با عنوان جام سلامت با محوریت پیشگیری از اعتیاد توسط کانون آسیب های اجتماعی دانشگاه با همکاری اداره تربیت بدنی در سالن فجر دانشگاه گیلان برگزار شد.

در این مسابقات که با حضور 21 تیم دانشجویی در نیمه اول آذر  طی مدت 12 شب برگزار شد، تیم های تربیت بدنی 91، مدرسان شریف و تایسز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و جوایز خود را از دست رئیس دانشگاه، معاون دانشجویی و سایر مدیران دانشگاهی دریافت کردند.

ـ برگزاری مسابقات ورزشی دختران در چهار رشته طناب کشی 7 نفره، فوتسال، دارت و تنیس روی میز با همکاری دانشکده تربیت بدنی 4 لغایت 16 آذر در سالن فجر دانشگاه گیلان

ـ برگزاری مسابقات ورزشی پسران در سه رشته طناب کشی 7 نفره، والیبال و دارت با همکاری دانشکده تربیت بدنی 4 لغایت 16 آذر در سالن فجر دانشگاه گیلان

دسته بندی :
خبرها