علوم کامپیوتر

18 08 2015
کد خبر : 4223025
تعداد بازدید : 157
 دبیر انجمن علمی شماره همراه استاد مشاور شماره همراه
محمد قربانی   دکتر علی جمالیان  

آخرین اخبار و اطلاعیه

سومین دوره مسابقات برنامه نویسی ای سی ام

نشست با موضوع "دیتا سنتر "

گردهمایی استادان و دانشجویان گروه علوم کامپیوتر

کارگاه آموزشی متلب

مسابقه تایپ

انجمن علمی علوم کامپیوتر مسابقه ای با عنوان تایپ را به منظور افزایش توانایی و مهارت دانشجویان مورخ 20 آبان ماه 96 برگزار نمود. این مسابقه در دو مرحله حضوری و غیر حضوری برگزار می شود که در مرحله غیر حضوری آن بیش از 70 نفر از دانشجویان رشته ها و دانشکده های مختلف در سطح دانشگاه با فرستادن رکورد های خود برای ادمین کانال تلگرامی typing_competition @ شرکت نمودند. مرحله حضوری این مسابقه نیز در آغاز ترم تحصیلی بعد با حضور نفرات برتر مرحله غیر حضوری، انجام می شود.

کارگاه استراتژی های حل مساله

کارگاه استراتژی های حل مساله در روز چهار شنبه 3 آبان ماه 1396 با حضور دانشجویان رشته های علوم کامپیوتر , ریاضی و آمار در دانشکده علوم ریاضی ( کلاس 13 دانشکده علوم ریاضی ) با هدف بکارگیری قوه ابتکار و خلاقیت دانشجویان در حل مساله های ریاضی شروع شد . در این کارگاه, استراتژی های معروف حل مساله به همراه تمرین های آموزشی از المپیاد ها و مسابقات ریاضی کشور های سرامد در جهت آماده سازی دانشجویان برای شرکت در تورنمنت ها و مسابقات ریاضی و همچنین ایجاد فضای مثبت و صمیمانه جهت پیشرفت دانشجویان در زمینه های علمی شروع به کار کرد .

مناظره ی علمی دانشجویی پیرامون موضوع "انسان در مقابل ماشین"

چاپ نشریه صفر و یک

اولین شماره از فصلنامه ی انجمن علمی علوم کامپیوتردانشگاه گیلان به نام "صفر و یک" به چاپ رسید. در این شماره مطالبی پیرامون علوم کامپیوتر، گرایش های آن، هوش مصنوعی، خوارزمی و.... وجود دارد .

445

دومین نمایشگاه کتاب انجمن - 24 تا 28 بهمن ماه

دومین نمایشگاه کتاب انجمن علمی علوم کامپیوتر دانشگاه گیلان از روز 24 بهمن در دانشکده ی علوم ریاضی (ساختمان کوشیار) برگزار می شود . در این نمایشگاه کتب تخصصی و علمی و دانشگاهی مرتبط با رشته های علوم ریاضی ، کتب مربوط به زبان انگلیسی و همینطور نرم افزار های مفید آموزشی و کاربردی عرضه خواهند شد . نمایشگاه اول انجمن در مهرماه سال جاری برگزار شد که به دلیل استقبال خوب دانشجویان ،اعضای شورای مدیریت انجمن علوم کامپیوتر تصمیم گرفتند تا در ابتدای نیمسال جدید نیز دومین نمایشگاه کتاب را برگزار نمایند.

لازم به ذکر است برای کتب آموزشی زبان انگلیسی 20 درصد و نرم افزار های آموزشی و کاربردی از 10 تا 65 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است . ساعات بازدید از این نمایشگاه که تا 28 بهمن ادامه خواهد داشت از 8 صبح الی 18 عصر می باشد .

8632

دسته بندی :
page
علوم ریاضی