طرح ضیافت اندیشه قرآنی دانشجویی در دانشگاه گیلان برگزار می گردد

17 07 2012
کد خبر : 4210600
تعداد بازدید : 34
طرح ضیافت اندیشه قرآنی از ابتدای ماه مبارک رمضان (31 تیرماه سال جاری) بمدت دو هفته در دانشگاه گیلان برگزار می گردد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان با اعلام این خبر گفت: در این طرح که 300 نفر از دانشجویان دانشگاه گیلان و تعدادی از دانشجویان منتخب دانشگاه­های استان حضور دارند برنامه­های متنوع آموزشی، فرهنگی و ورزشی اجرا می­گردد.

دکتر ایرج شاکری نیا در ادامه اظهار داشت: کلاس­های آموزشی در قالب چهار واحد آموزشی معارف اسلامی شامل : متون اسلامی، انقلاب اسلامی و اخلاق اسلامی به دانشجویان ارائه می­گردد.

وی هدف از برگزاری این طرح را استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان جهت تربیت و خود سازی دانشجویان، افزایش بصیرت دینی و قرآنی، ایجاد گروه­های فرهنگی، مطالعاتی و تقویت روحیه خودباوری ، دشمن شناسی و انتقال مفاهیم و الای قرآنی و انقلابی ذکر کرد.

دبیر شورای هماهنگی فعالیت­های فرهنگی دانشگاه­های استان از دیگر برنامه­های فرهنگی این طرح را؛ برگزاری کرسی­های آزاداندیشی، پخش و نقد فیلم، انتشار نشریات مکتوب و مجازی، برگزاری جلسات مذهبی و دینی و همچنین برنامه­های ورزشی اعلام کرد.

وی در پایان افزود: در طرح ضیافت اندیشه قرآنی از اساتید برجسته دانشگاه­های استان و کشور استفاده می­شود.

شایان ذکر است مراسم افتتاحیه این طرح با حضور مسئولین و مدیران دانشگاه و دانشجویان برگزیده روز شنبه 31 تیرماه ( بعد از نماز مغرب و عشأ و افطار ) در تالار حکمت دانشگاه برگزار می­گردد.

دسته بندی :
خبرها