دومین نشست معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با کارکنان حوزه معاونت برگزار گردید.

16 06 2014
کد خبر : 4206367
تعداد بازدید : 39
دومین جلسه شورای فرهنگی با همکاران حوزه معاونت با حضور خانم دکتر کریمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان در ساعت 10 روز سه شنبه مورخ 20/03/93 در اتاق شورای حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

این جلسه با تلاوت قرآن کریم توسط حاج آقا ابراهیم پور آغاز گردید، آنگاه خانم دکتر کریمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تبریک ایام ماه شعبان و اظهار امیدواری، از همکاران حوزه در انجام بهینه کارها و روند اجرایی برنامه ها در اردیبهشت ماه تشکر نمودند..

ایشان با بیان اینکه همدیگر را بهتر بشناسیم تا بتوانیم در راستای تعالی سازمان مثمر ثمر باشیم، احترام گذاشتن به اهداف مقدس آموزه های اسلامی و فرهنگی را یکی از راههای شناساندن معاونت فرهنگی دانست و اظهار داشت با این هدف معاونت می تواند پرچم و برآیند کار فرهنگی را که متمایز از پرچم های دیگر است را به جامعه دانشگاهی نشان دهد. ایشان در ادامه بیان داشتند فرهنگ دانشگاهی نباید از بخشی از فرهنگ غرب که در آن سستی بنیان خانواده ، طلاق و اعتیاد و اختلاط بی حد و مرز دو جنس و بدحجابی تبلیغ می شود پیروی نماید.

معاون فرهنگی و اجتماعی با اشاره به حدیث معرف « مومن آینه مومن است.» اظهار کردند ما باید در کارهای فرهنگی و دیگر زمینه های اخلاقی آینه هم باشیم تا بتوانیم کارها را درست انجام دهیم. ایشان با تأکید بر رصد مسائل و مشکلات فرهنگی و حل آنها  جهت تعالی جامعه ی دانشگاهی را از اهداف این معاونت برشمردند.

سپس همکاران حوزه فرهنگی و اجتماعی نکته نظرات خویش را مطرح نمودند.

دسته بندی :
خبرها