درخشش تیم تیراندازی کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه گیلان در رقابت های سومین دوره لیگ تیراندازی آقایان استان گیلان

07 01 2016
کد خبر : 4201686
تعداد بازدید : 64

سومین دوره لیگ تیراندازی استان گیلان درهیئت تیراندازی استان ـ  سالن سردار جنگل ـ آغاز شده است. این مسابقات 5 هفته ای در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار می شود و تا کنون دو هفته از این مسابقات برگزارشده است. که در هفته اول و دوم، تیم تیراندازی کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه گیلان  با احتساب 4 بازی، با 3 برد و 1 باخت تا کنون تیم اول این مسابقات است. گفتنی است دیدار هفته سوم این رقابت ها طی دو دیدار بین تیم های راه و شهرسازی و بسیج دانشجویی – پاس و مقاومت، هفته اول بهمن ماه در سالن تیراندازی شهر رشت برگزار خواهد شد.

نتایج هفته  اول تیم دانشگاه گیلان :

برد تیمی در رشته تفنگ بادی

برد تیمی در رشته تپانچه بادی

نفر اول انفرادی رشته تفنگ بادی

نفر اول انفرادی رشته تپانچه بادی

نتایج هفته دوم تیم دانشگاه گیلان:

برد تیمی رشته تپانچه بادی

باخت تیمی در رشته تفنگ بادی

نفر اول انفرادی رشته تپانچه بادی

نفر دوم انفرادی رشته تفنگ بادی

*********************

دیدار هفته اول این رقابت ها با حضور ۲۴ تیرانداز برگزارشد

در بازی اول دو تیم تفنگ و تپانچه مقاومت در مقابل تیم تفنگ و تپانچه راه و شهرسازی گیلان  به پیروزی رسید.

در بازی دوم تیم های کانون های فرهنگی دانشگاه گیلان و پاس به رقابت پرداختد، که در این مسابقه، در رشته تفنگ و تپانچه، تیم کانون های فرهنگی دانشگاه گیلان، تیم پاس را از پیش رو برداشت.

در هفته اول این مسابقات میثم راحلی مقدم از تیم کانون های فرهنگی دانشگاه گیلان با کسب رکورد ۵۸۶٫۵ امتیاز مقام نخست بخش انفرادی رشته تفنگ بادی را از آن خود کرد.

همچنین شاهین محمدی نژاد و سید سجاد علوی هردو از تیم مقاومت به ترتیب رتبه های دوم و سوم بخش انفرادی تفنگ بادی را کسب نمودند.

در بخش انفرادی رشته تپانچه بادی نیز سید محمد امین زاده از تیم کانون های فرهنگی دانشگاه گیلان با کسب رکورد ۵۶۰ امتیاز مقام اول و محمد صدق زارع و محمد رضا حاجتی مدارایی هر دو از تیم راه و شهرسازی گیلان به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

دیدار هفته دوم این رقابت ها روز های چهار شنبه و پنج شنبه مورخ ۱۰ و ۱۱ دی ماه با حضور ۲۴ تیرانداز طی دو دیدار بین تیم های مقاومت و کانون های فرهنگی دانشگاه گیلان – بسیج دانشجویی و پاس برگزار شد؛

در بازی اول و در رشته تپانچه، تیم کانون های فرهنگی دانشگاه گیلان از سد تیم مقاوت گذشت و در رشته تفنگ این تیم مقاوت بود که توانست تیم کانون های فرهنگی دانشگاه گیلان را از پیش رو بردارد.

در بازی دوم نیز تیم های سازمان بسیج دانشجویی گیلان و پاس به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت در رشته تفنگ و هم در رشته تپانچه، این تیم سازمان بسیج دانشجویی گیلان بود که موفق به شکست تیم پاس شد.

در هفته دوم این مسابقات شاهین محمدی نژاد از تیم مقاومت با کسب رکورد ۵۷۷٫۴ امتیاز مقام نخست بخش انفرادی رشته تفنگ بادی را از آن خود کرد.

همچنین میثم راحلی مقدم از تیم کانون های فرهنگی دانشگاه گیلان و محمد حسن مرادپور از تیم سازمان بسیج دانشجویی به ترتیب رتبه های دوم و سوم بخش انفرادی تفنگ بادی را کسب نمودند.

در بخش انفرادی رشته تپانچه بادی نیز سید محمد امین زاده از تیم کانون های فرهنگی دانشگاه گیلان با کسب رکورد ۵۴۶ امتیاز اول شد و ضیا نصرتی راد از تیم سازمان بسیج دانشجویی گیلان و قربانعلی محمدی نژاد از تیم مقاومت به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

دسته بندی :
خبرها