جلسه شورای هماهنگی فعالیتهای فرهنگی دانشگاه های استان گیلان

14 09 2015
کد خبر : 4202876
تعداد بازدید : 28

نشست شورای هماهنگی فعالیتهای فرهنگی دانشگاه های استان ساعت 11:30 روز چهار شنبه مورخ 94/06/11 در اتاق شورای معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان برگزار شد.

دراین نشست که با حضور معاونان و نمایندگان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان در دانشگاه گیلان برگزار گردید خانم دکتر کریمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان با بیان یکی بودن منویات فرهنگی، جایگاه های هر استان را در هم افزایی فعالیت فرهنگی متفاوت برشمردند. ایشان با عنایت به انجام فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها تأکید نمودند این فعالیت ها باید از حاشیه به متن سوق داده شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان، با اشاره  به بیانات مقام معظم رهبری که کرسی ها از اولویت امور فرهنگی می باشد، اظهار داشتند ضمن  بررسی شرایط، مدیریت و زمینه سازی تدریجی زیر ساخت ها، فراهم آوردن تسهیلات برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها از امور ضروری می باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان حمایت از طرح های پژوهشی دانشجویی از طریق انجمن های علمی و توجه به سلایق مختلف دانشجویان به کارهای فرهنگی مانند قرآن، تئاتر، هنر و امور خیریه و غیره جذب آنها در کانونهای فرهنگی و همچنین تدوین برنامه های در حوزه عفاف و حجاب، تلاش برای فراگیر شدن اردوی راهیان نور، اردوی زیارتی مشهد مقدس، برنامه های قرآنی، آغاز سال تحصیلی، روز دانشجو، جشن فارغ التحصیلی و برنامه های مناسبتی و ... را از امور مهم فرهنگی برشمردند.

شایان ذکر است در ادامه این نشست هر یک از اعضای حاضر به تشریح دیدگاه های خود پرداختند و مقرر شد جهت هماهنگی های بیشتر و تبادل تجربه جلسات شورا به طور منظم تشکیل شود.

یاد آوری می شود اعضای شورای همانگی فرهنگی دانشگاه های استان  متشکل از معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های پیام نور، آزاداسلامی، علمی کاربردی، علوم پزشکی و فرهنگیان و دانشکده فنی و حرفه ای و سازمان بسیج دانشجویی استان می باشد.

دسته بندی :
خبرها