جلسه تودیع و معارفه و دبیر کل شورای هماهنگی و سایر دبیران کانونهای فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه با حضور ریاست محترم دانشگاه گیلان

30 06 2015
کد خبر : 4203168
تعداد بازدید : 21

در این جلسه خانم دکتر کریمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن برشمردن وظایف کانونها و تقدیر از تمامی دبیران سابق و جدید، به مسئولیت پذیری، تحکیم خودباوری در بسترهای اجتماعی، ایجاد وحدت و یکدلی و از خودگذشتگی در حین اقتدار را مورد تأکید قرار دادند.

 معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، تعمیق فعالیت کانونها در حوزه های پژوهشی و فرهنگی، ساختار مند نمودن طرح ها، جذب سلیقه های مختلف، جذب حداکثری کانونها بویژه جذب دانشجویان تحصیلات تکمیلی را توصیه نمودند. ایشان بر فراگیر بودن نگاه دبیر کل شورای هماهنگی به  همه کانونها و رشد متوازن کانونها، اولویت بندی برنامه ها، مستندسازی فعالیتها و تلاش مضاعف تأکید نمودند.
 سپس آقای دکتر رضی رییس محترم دانشگاه گیلان،ضمن قدردانی از دبیران کانونها، اظهار داشتند کانونها می توانند با فعالیتهای مضاعف خود، بخش زیادی از خلاء فرهنگی دانشگاه را پر نمایند. ایشان دانش ها را به دو دسته نظری و تجربی تقسیم بندی نموده و تأکید داشتد که دانش تجربی، انسانها را آگاه تر و سطح تفکر آنها را تعمیق می بخشد. ایشان یکی از وظایف مهم دبیران کانونها را تقویت فعالیت های تشکیلاتی و یادگیری فرهنگ تشکیلاتی دانستند و آن را دلیل کیفی شدن فعالیت ها معرفی نمودند.
در ادامه این جلسه دبیر کل سابق آقای میلاد بسطامی عملکرد 4 ساله و همچنین دبیر کل جدید آقای صادق حجتی اهداف و چشم اندازهای خویش را مطرح نمودند.
 در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر از برگزیدگان جشنواره رویش تقدیر بعمل آمد و همچنین احکام دبیران جدید به ایشان ابلاغ گردید.
 شایان ذکر است این جلسه در روز سه شنبه 2 تیر ماه 94 در دفتر شورای ریاست دانشگاه برگزار شد.
 
دسته بندی :
خبرها