بیانیه ی دانشگاه گیلان در اعتراض به ساخت فیلم توهین آمیز در آمریکا بر ضد پیامبر رحمت حضرت محمد(ص)

14 09 2012
کد خبر : 4210360
تعداد بازدید : 26

بسم الله الرحمن الرحیم

یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون

می خواهند نور خدارا با دهان های خویش خاموش کنند و خدا کامل کننده نور خویش است اگرچه کافران را ناخوش آید.

 «  سوره مبارکه صف ، آیه شریفه 8 »

«دین اسلام»؛ دین رأفت، رحمت، مودّت و دوستی است و پیامبر اسلام(ص) به عنوان رحمت برای عالمیان از جانب خداوند مبعوث به رسالت شده است و هر کجا ندای مظلومی که درخواست کمکی را سر داده باشد، این اسلام است که مسلمین را بر یاری آن مظلوم بپا می دارد . از همین جهت است که کافران و ظالمان و منافقان در این مسیر همیشه با زخم هایی که از غیرت مسلمین خورده اند دست از سمپاشی و کید و حیله ورزیدن بر نداشته و همواره با تحریک غیرت مسلمین و مومنین مخصوصا در زمان هایی که مسلمین به موفقیت های بزرگ دست یافته اند از هر مکری در این راه بهره جستند.

استکبار جهانی نيز که در پشت سياست های کثيف اسلام ستيزی خود آرزوی نفاق بين مسلمين و ايجاد تقابل بين اسلام و پيروان ساير پيامبران الهی را در سر می پروراند هرگز از گذشته نکبت بار خويش مانند ماجرای سلمان رشدی درس عبرت نگرفت و نفهميد که توهين به مقدسات اسلامی ، به کوری چشم استکبار صفوف مسلمين را فشرده تر و اتحاد جامعه اسلامی را قوی تر می کند.

اکنون که پيرو اهداف شيطانی صيهونيست ، کارگردانی دست نشانده باهويت آمريکايی – صهيونيستی و با حمايت های مادی و معنوی شيطان بزرگ و رژيم شوم صهيونيست اقدام به ساخت فيلم موهن عليه پيامبر رحمت (ص) کرده است گواهی ديگر بر دروغين بودن شعار تکراری حقوق بشر و احترام به اديان و تمدن ها توسط آن ها بر همگان آشکار شد .

ما  آحاد غیور جامعه دانشگاهی اعم از  هیات رییسه ، دانشجویان ، کارمندان و اساتید دانشگاه گیلان  ضمن اعلام انزجار از اين حرکت نفرت انگيز و اهانت به ساحت پاک نبوی (ص) همراهی خود را با حرکت مسلمين عالم عليه استکبار جهانی به رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی ) را اعلام می داريم و ايمان داريم که آتش خشم مسلمين هر روز فروزان تر خواهد شد و انشاالله به زودی پايه های کاخ مستکبران روسياه را را در خود خواهد سوزاند.

 دانشگاه گیلان  -  شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی

دسته بندی :
audiences