بیانیه معاونت فرهنگی دانشگاه گیلان به مناسبت شهادت مظلومانه مهندس مصطفی احمدی روشن

15 01 2012
کد خبر : 4211411
تعداد بازدید : 37
بکشید ما را،ملت ما بیدار تر می شود. امام خمینی(ره) بار دیگر دست جنایتکارانه استکبار جهانی در سالروز شهادت شهيد دکتر عليمحمدی و در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) از آستین تروریسم دولتی بیرون آمد
بسمه تعالی
 
بیانیه معاونت فرهنگی دانشگاه گیلان به مناسبت شهادت مظلومانه مهندس مصطفی احمدی روشن
 
بسم رب الشهداء والصدیقین
 
بار دیگر دست جنایتکارانه استکبار جهانی در سالروز شهادت شهيد دکتر عليمحمدی و در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) از آستین تروریسم دولتی بیرون آمد و در اقدامی مذبوحانه و جنايت کارانه دانشمندی جوان از خیل جوانان عاشق اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهید مهندس مصطفی احمدی روشن از فرزندان ملت رشید و آگاه ايران و پرورش یافته مکتب جهاد و شهادت را به شهادت رساند و موجی از خشم و انزجار را در میان آحاد جامعه اسلامی برانگیخت و ندای پرصلابت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را دوباره در جان تاریخ زنده کرد که«اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید».
مزدوران دد منش و جیره خواران سیاه روی آمریکایی و اسرائیلی، که برگ سياه ديگری بر پرونده سنگين جنايت و وحشيگری خود افزودند بدانند که اینگونه اقدامات نه تنها ملت ايران را از راهی که برای تثبيت موقعیت منطقه ای و قرار گرفتن بر بلندای علم و دانش در مقياس جهانی خود برگزيده متوقف نمی کند بلکه این شهادتها موجب تسریع بيشتر این حرکت شتابان شده، ارتقاء رشادتها و روحیه حق جویی جوانان ايران اسلامی را موجب خواهد شد. با اطمینان می توان اظهار داشت که هدف‌ دشمنان از اين اقدامات ايجاد احساس ناامنی و رعب در بین نخبگان علمی و دست اندرکاران دانش هسته‌ای و در نهايت کاهش سرعت حرکت شتابان قافله علم و دانش در کشور است؛ در حالی که این خیالی خام و خوابی پریشان است. بی شک و شبهه راه جوانان و آحاد ملت ايران اسلامی برای رشد و توسعه و اقتدار علمي، راهی بی بازگشت بوده و اقدامات مذبوحانه آمريکا و اسرائيل جنايتکار کوچکترين خللی در انگیزه دانشمندان، استادان و نخبگان علمی فناوری کشور اسلاميمان ایجاد نخواهد کرد. دشمنان نادان نظام اسلامی نمی دانند که در مکتب اسلام شهادت آن روی سکه پيروزی است و این ملت با تهديد و تحريم و جنگ و ترور تسليم زور گویی ها نمی شود.
 
در همین رابطه معاونت فرهنگی دانشگاه گیلان به نمایندگی از هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه گیلان ضمن تبريک و تسليت شهادت مهندس احمدی روشن به محضر امام زمان، مقام معظم رهبري، خانواده محترم احمدی روشن، جامعه دانشگاهيان و عموم مردم ايران اسلامی اذعان می دارد که اقدامات پست و ضد انسانی مراکز جاسوسی و تروريسم دولتی غربی - صهيونیستي، هرگز نخواهد توانست در فعالیت هایی که به حقوق هسته ای ملت بزرگ ایران مربوط است خللی وارد آورده، همچنانکه تحریمهای اعمال شده از سوی دنیای استکبار موجب شده است تا دانشمندان و پژوهشگران انگیزه بیشتری برای رشد و استقلال پیدا کنند و به پیشرفتهای علمی خود ادامه دهند، شهادت محققین ایرانی نیز مهر تأییدی می شود بر حقانیت راه و مسیری که توسط این پاک باختگان انتخاب شده است.
استکبار متفرعن جهانی بداند مردم ایران با پیروی از رهبر فرزانه خود، راهی را که با بصیرت انتخاب کرده‌اند تا آخر ادامه خواهند داد و در این راه همانگونه که بارها نشان داده اند ذره ای تردید به خود راه نخواهند داد. مردم عزیز ما نیز اطمینان دارند که دستگاه قدرتمند اطلاعاتی و امنيتی کشور در اسرع وقت عاملان اين جنايت هولناک را شناسايی و دستگيرکرده و برای کيفر عمل پلیدی که انجام داده اند به دستان عدالت خواهد سپرد.
 
«وسیعلم الذین ظلمو ای منقلب ینقلبون»

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان

دسته بندی :
audiences