برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دانشکده منابع طبیعی

08 02 2016
کد خبر : 4201445
تعداد بازدید : 73

در این مراسم که توسط بسیج کارمندان دانشکده و با همکاری امور دانشجویی و فرهنگی دانشکده منابع طبیعی و با حضور جناب سرهنگ کیاعاشوری فرماندهی محترم سپاه ناحیه صومعه سرا و سرگرد پارسا فرمانده حوزه اداری و کارگری سپاه صومعه سرا در روز یکشنبه مورخ 18 بهمن ماه 94 در آمفی تئاتر دانشکده منابع طبیعی برگزار گردید، پس تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، دکتر سجادی رییس دانشکده منابع طبیعی ضمن خیرمقدم و خوش آمد به حضار و مهمانان مراسم، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تیریک گفت. ایشان طی سخنانی انقلاب اسلامی را به حق بزرگترین معجزه قرن دانسته و به بیان اثرات انقلاب اسلامی در ایران پرداختند.

ایشان در ادامه افزود: از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی می توان به استواری نظام براساس انتخاب و از طریق دموکراسی، پیشرو بودن ایران در منطقه، ایجاد خودباوری در ملت ایران و خود اتکایی، ارتقا در تولید علم و دانش، نهادینه شدن سیستم شهروندی اشاره نمود.

در ادامه مراسم سرهنگ کیاعاشوری فرماندهی سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه امروز در این برهه از تاریخ، ایران در بالاترین اوج افتخار قرار دارد که نمایشی از تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اگر تاریخ ایران را از زمان پدید آمدنش تاکنون نگاه کنیم، اوج عزت ایران در 37 سال پیروزی انقلاب بوده که سبب بالندگی اسلام شده است. سرهنگ عاشوری با بیان اینکه ایران در زمان شاهنشاهی دارای بهترین ارتش دنیا با بالاترین امکانات و وابسته به غرب بود، تصریح کرد: مؤلفه‌های قدرت شاهنشاهی از خارج از کشور آمده بود و به نوعی این رژیم را حفظ می‌کرد تا دچار چالش نشود.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه ‌سرا در ادامه با بیان اینکه بی توجهی به آرمان ‌های انقلاب و خون شهدا خیانت بزرگی به این انقلاب است که همه مسئولان باید این امر را مدنظر کارهای خود قرار دهند، افزودند: در موضوعات اقتصادی، علمی و تکنولوژی حرف برای گفتن داریم و ایران در موضوعات فرهنگی بسیار خوب ظاهر شده و فرهنگ اصیل اسلامی در ایران رایج است که مردم ما به این فرهنگ افتخار می‌کنند و درصدد ترویج آن هستند.

در پایان مراسم ضمن پذیرایی از حاضران، به رسم یادبود به برخی شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد.

دسته بندی :
خبرها