برپایی نمایشگاه به مناسبت هفته فرهنگی کانونها

14 10 2014
کد خبر : 4205706
تعداد بازدید : 32
کانونهای فرهنگی، هنری واجتماعی دانشگاه گیلان به عنوان یکی از زیرمجموعه های حوزه های معاونت فرهنگی واجتماعی دانشگاه گیلان به منظور تشویق و تداوم فعالیت های کانونی،و آمادگی برای حضور موثر و قدرتمند در جشنواره ی کشوری رویش (ویژه ی کانونهای فرهنگی ،هنری واجتماعی دانشگاههای سراسر کشور) اقدام به برپایی نمایشگاه ویژه ی کانونهای دانشگاه گیلان به مناسبت هفته فرهنگی کانونها نموده است.
این نمایشگاه با حضور 11 کانون: آسیب های اجتماعی، ایرانشناسی و گردشگری، فیلم و عکس، تئاتر، گیلان شناسی، قرآن و معارف اسلامی، فن آوری های نوین، هنرهای تجسمی، موسیقی، اخلاق و خانواده،هلال احمر برگزار می گردد.

از برنامه های جانبی این نمایشگاه می توان به ثبت نام در کلاسهای هنرهای تجسمی، قرآنی، موسیقی، کلاسهای بازیگری، ویزیت رایگان، اهدای خون، ورک شاپ های تخصصی آسیب های اجتماعی، آتلیه  عکس و ساخت فیلم مستند، و... اشاره کرد.

شایان ذکر است در مراسم اختتامیه این نمایشگاه از کانونهای برتر و دبیران برتر کانونها در حوزه های مختلف و همچنین ازدانشجویان فعال در عرصه های قرهنگی تقدیر بعمل می آید.

 

افتتاحیه: ساعت 10صبح روز شنبه مورخ 93/7/26 ـ پارکینگ دانشکده انسانی    

 

زمان بازدید: شنبه 93/7/26 لغایت 93/7/30 همه روزه از ساعت 9 صبح لغایت 12 ظهر و عصرها از ساعت 13 لغایت 16

 

مکان :پارکینگ دانشجویی دانشکده ادبیات و علوم انسانی

 

اختتامیه:ساعت 10:30 صبح روز چهارشنبه مورخ 93/7/30 ـ تالار حکمت دانشکده انسانی

 

***********

 

 کانون های فرهنگی،هنری و اجتماعی به عنوان مجموعه ای جوان، خودجوش و اندیشمند به سبب بهره مندی از پشتوانه ی عظیم استعدادها و توانایی های جوانان فرهیخته این مرز و بوم، ازجایگاهی ویژه در میان دانشگاهیان برخوردار می باشند. این نهادها به عنوان رکنی کارآمد و تاثیر گذار در شکل گیری فعالیت های گروهی و جامعه پذیری دانشجویان مطرح بوده و هم اکنون به عنوان یکی از مهم ترین مراکز فعال دانشجویی در زمینه اجتماعی، فرهنگی و هنری در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به ایفای نقش می پردازند.

 

دسته بندی :
خبرها