بازدید معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان از دانشکده فنی و مهندسی شرق

31 08 2014
کد خبر : 4206036
تعداد بازدید : 25

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان، خانم دکتر کریمی طی بازدیدی که در روز شنبه مورخ 93/06/01 از دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان نمودند، اظهار داشتند که معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان آماده همکاری و حمایت همه جانبه از برنامه ­ها و فعالیت ­های فرهنگی و اجتماعی می­ باشد. ایشان با بیان اینکه دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان در سال تحصیلی گذشته شروع به فعالیت نموده،برنامه ­ها و فعالیت ­های شایسته و مناسبی در راستای این حوزه انجام داده بیان داشتند این دانشکده جهت نیل به اهدافی که معاونت فرهنگی و اجتماعی به دنبال آن است یک گام جلوتر از دانشکده ­های قدیمی ­تر می ­باشد.

همچنین آقای دکتر عزیزپور، مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان از فعالیت­ های دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان در طی سال تحصیلی گذشته ابراز خرسندی نموده و اظهار داشتند که هرگونه تقاضای دانشجویان در حیطه امور فرهنگی و اجتماعی مکتوب به این معاونت ارسال گردد.

دکتر عزیزپور پیشنهاد نمودند که می ­توان جهت تأمین بودجه از حمایت منابع خارج از دانشگاه استفاده نمود، همچنین دانشجویان عزیز می­توانند از مشاوره اعضای محترم هیأت علمی در امور مربوطه بهره­ مند شوند.

 قابل ذکر است دانشکده شرق گیلان در سال 1392 در شهرستان رودسر تاسیس گردید و دارای رشته های تحصیلی مهندسی صنایع، کامپیوتر - نرم افزار، علوم مهندسی و عمران بوده و 292  دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند.


دسته بندی :
خبرها