کسب رتبه اول و دوم کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان در بخش شعر و گرافیک دومین جشنواره فرهنگی و هنری کارشناسان فرهنگی دانشگاه های کشور

08 01 2016
کد خبر : 4201671
تعداد بازدید : 36

در دومین جشنواره فرهنگی و هنری کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی غیر دولتی غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم  که به منظور دستیابی به یافته های فرهنگی، ادبی، هنری و خلاقانه کارشناسان فرهنگی دانشگاه ها برگزار گردید آقای یزدان خوشحال کارشناس کانونهای فرهنگی و هنری و اجتماعی دانشگاه رتبه  اول در  بخش شعر و خانم مریم قنادی کارشناس امور فرهنگی و اجتماعی رتبه دوم در بخش گرافیک را کسب نمودند.

دومین جشنواره فرهنگی و هنری کارشناسان از روز 15 دیماه 94 در مجتمع عصر انقلاب آغاز شد و همزمان با آن نمایشگاهی از آثار کارشناسان برپا گردید. در روز دوم گرد همایی نیز کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها در کارگاه های آموزشی شرکت کردند و پس از آن نیز نشست پرسش و پاسخی با حضور دکتر ایرجی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی و کارشناسان دانشگاه ها تشکیل شد. در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی و هنری کارشناسان  که با حضور دکتر ایرجی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دکتر رحیم زاده مدیر کل سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در مجتمع عصر انقلاب برگزار شد از کارشناسان برگزیده تجلیل شد.

شایان ذکر است بیش از 946 اثر  از کارشناسان فرهنگی در بخش های قرآنی (قرائت، ترتیل،تحقیق و حفظ)، هنری(عکس، نقاشی، نقاشی خط، کاریکاتور، طراحی پوستر و موسیقی)، بخش فیلم(فیلم کوتاه، پویانمایی، ساخت تیزر و موبایل فیلم)، ادبی(داستان بلند، داستان کوتاه، نمایشنامه، فیلمنامه و شعر)، مقاله نویسی(مقالات علمی و ترویجی)، بخش کارآفرینی فرهنگی و ایده های فرهنگی به دبیرخانه دومین جشنواره فرهنگی و هنری کارشناسان ارسال شده بود.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان ضمن تبریک به کارشناسان محترم ، توفیقات روز افزون این عزیزان و تمامی دانشگاهیان در عرصه های فرهنگی را آرزو می نماید.

دسته بندی :
خبرها