کارگاه آموزشی با عنوان «ارائه راهکارهای مناسب جهت کاهش و کنترل آسیبهای اجتماعی» برگزار شد.

13 10 2014
کد خبر : 4205721
تعداد بازدید : 33

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان کارگاه آموزشی با عنوان «ارائه راهکارهای مناسب جهت کاهش و کنترل آسیبهای اجتماعی» برای دانشجویان ورودی جدیدی سال تحصیلی 94ـ 93 برگزار نمود.

این کارگاه در دو روز سه شنبه و چهارشنبه مورخ 15 و 16 مهر به ترتیب از ساعت 9 الی 10:30 در تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی و تالار شهید کریمی دانشکده علوم پایه برگزار گردید.

در کارگاه روز سه شنبه معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خانم دکتر کریمی ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان و مدعوین حاضر در خصوص هدف از برگزاری این کارگاه توضیحاتی ارائه نمودند.

در ادامه جناب سرهنگ محمدخانی رئیس محترم  پلیس فتا  نکاتی در رابطه با فضای مجازی و خطرات سایبری برای دانشجویان تشریح کردند.

شایان ذکر است در این کارگاه نمایشگاهی با همکاری پلیس فتا و پلیس مواد مخدر در راهروی تالار حکمت و تالار شهید کریمی برپا شد. در پایان برنامه نیز از همه حاضرین پذیرایی به عمل آمد.

در روز چهارشنبه نیز این کارگاه با محوریت آسیب های مواد مخدر در تالار شهید کریمی دانشکده علوم پایه برگزار شد و جناب سروان نصرتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی استان به تشریح انواع مواد مخدر و خطرات ناشی از آن پرداختند.

دسته بندی :
خبرها