پیام رئیس دانشگاه گیلان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 93 – 92

30 09 2013
کد خبر : 4207779
تعداد بازدید : 25

 

 

 

                                                                         بسم ا... الرحمن الرحیم




به نام خداوند متعال ، آنکه به انسان علم و حکمت آموخت و راه هدایت را برای او آشکار ساخت و با سلام و درود بر پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی ( ص ) و خاندان مطهرش که سلام و درود خدا بر آنها باد .
فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را به تمامی اساتید گرانقدر ، دانشجویان عزیز و کارکنان محترم دانشگاه گیلان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و در این ایام که بهار علم و دانش است ، یاد و خاطره شهدای گرانقدر میهن را گرامی داشته و به روح بلند امام خمینی ( ره ) درود می فرستیم .

سال تحصیلی 93 – 92 را در حالی آغاز می کنیم که ملت شریف ایران به ندای رهبر فرزانه خود لبیک گفته و با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی حماسه سیاسی را برای این سرزمین رقم زدند . هم اینک وقت آن رسیده تا دست در دست هم و با اتّحاد و همدلی حماسه اقتصادی را بر صفحه تاریخ کشور درج نماییم .

اساتید بزرگوار ، آنچه امروز در رشد و ارتقای دانشگاه گیلان شاهد آن هستیم با همت والای شما عزیزان به دست آمده و در راستای تحقّق چشم انداز توسعه کشور و اهداف و برنامه های دانشگاه تلاشی مضاعف را می طلبد . ارتقای کیفی دوره های تحصیلات تکمیلی ، تقویت برنامه های آموزشی ، جهت دهی به پژوهش برای رفع مشکلات کشور و ارتقای جایگاه دانشگاه در تولید علم ، توجه ویژه به معارف اسلامی و مسائل فرهنگی از جمله اهداف و برنامه هایی است که با اهتمام شما بزرگواران و با ارائه نظرات و تدابیر شما اساتید محترم محقّق خواهد شد .

دانشجویان عزیز ، سال جدید تحصیلی را با توکل به خداوند متعال و با همتی برگرفته از عزم و اراده جوان ایرانی آغاز نموده و برای ساختن فردای بهتر تلاش نمایید .
هم اکنون که بهترین دوران زندگی خود را در دانشگاه و در پی کسب علم و دانش صرف می کنید ، انتظار می رود این فرصت ها را غنیمت شمرده و در جهت رشد علمی و معنوی گام بردارید .
ترسیم آینده ای درخشان و برنامه ریزی برای نیل به آن ، جدیّت در تحصیل ، بهره گیری از محضر اساتید و بهره برداری مناسب از ظرفیت ها و امکانات علمی دانشگاه ، مواجهه مناسب با دشواری ها و مشارکت در فعالیت های فرهنگی و علمی دانشگاه را همواره به شما عزیزان توصیه می نمایم .

کارکنان محترم ، بدون شک دست یافتن به اهداف علمی ، آموزشی و فرهنگی دانشگاه مستلزم همکاری و پشتیبانی سازمانی شما عزیزان است . لذا ارتقای بهره وری ، بهبود فرآیندهای سازمانی و توسعه خدمات علمی و آموزشی از جمله اهدافی است که با اهتمام ، دلسوزی ، علاقمندی و خلاقّیت شما همکاران ارجمند محقّق خواهد شد .

در خاتمه از تمامی اساتید ، دانشجویان و کارکنان محترم که در جهت رشد و ارتقای دانشگاه گیلان و توسعه علمی کشور تلاش می نمایند تشکر و قدردانی نموده و لازم می دانم مراتب سپاسگزاری خود را از خیّرین بزرگوار و بسیاری از دانش آموختگان دانشگاه گیلان که همچنان حامی و یاری رسان این دانشگاه هستند ابراز نمایم .



                                                                                                                                                                                    دکتر عبدا... حاتم زاده
                                                                                                             رئیس دانشگاه گیلان

دسته بندی :
خبرها