پیام تسلیت به مناسبت درگذشت جانگداز حجاج بیت الله الحرام

29 09 2015
کد خبر : 4202726
تعداد بازدید : 27
وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی الله وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلی الله وَکَانَ الله غَفُورًا رَّحِیمًا (نساء/100)

 بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت جانگداز و مصدوم شدن جمعی از حجاج بیت الله الحرام از جمله تعدادی از هم استانی های عزیزمان در حادثه تلخ و مصیبت بار منا را به ساحت مبارک حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده های داغدار و آسیب دیدگان این حادثه عظیم تسلیت گفته و با ابراز همدردی صمیمانه با بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار و آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان، علو درجات جان باختگان را از خداوند منان مسالت داریم.

حادثه غمبار منا که باعث جان باختن و مصدوم شدن جمع کثیری از زائرین بیت الله الحرام شد، موجب تألم و اندوه جهان اسلام گردید. در این میان، مدیریت غلط و ناکارآمد دولت سعودی، عمق این فاجعه را بیشتر و مسلمین جهان را آزرده تر ساخت. ضمن محکوم کردن اقدام نابجای رژیم آل سعود در بستن راه حاجیانی که از رمی جمرات باز می گشتند، از علمای جهان اسلام، سران کشورهای اسلامی، مجامع اسلامی و امت مسلمان می خواهیم با وحدت کلمه، علاوه بر محکوم نمودن عملکرد ناصحیح مدعیان خدمت به حرمین شریفین در برگزاری حج ابراهیمی، خواستار تجدید نظر در مدیریت این مراسم عظیم و با شکوه در راستای تأمین امنیت ضیوف الرحمان و ارائه خدمات مناسب به میهمانان سرزمین وحی باشند.

                                                                                             معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان

دسته بندی :
خبرها