نمایشگاه و همایش روسیه شناسی در دانشگاه گیلان برگزار شد.

06 03 2017
کد خبر : 4197733
تعداد بازدید : 26

انجمن علمی دانشجویی گروه زبان روسی دانشگاه گیلان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه،  همایش و نمایشگاه روسیه شناسی در ایران، را در دانشگاه گیلان برگزار نمود.

این همایش با حضور سرکنسول کشور روسیه در رشت و هیئت همراه، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی، مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و مدیر گروه زبان روسی و دانشجویان گروه زبان روسی و مدعوین در ساختمان ابریشم چیان دانشگاه گیلان در روز دوشنبه مورخ 16 اسفندماه 95 در برگزار شد.

در این همایش که با هدف گسترش روابط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، تعمیق روابط بین دو کشور و همچنین زمینه فرهنگی و تحصیلی دانشجویان دو کشور ایران و روسیه برگزار گردید: دکتر عبادا.. رستمی رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دکتر علی یعقوبی مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سخنرانی و مباحثی را مطرح نمودند.

شایان ذکر است نمایشگاهی نیز با هدف معرفی فرهنگ ایرانی و روسی شامل غرفه های ( جغرافیا و گردشگری، آداب و رسوم، ادبیات، سینما، موسیقی، علمی و نجوم، تاریخ روابط ایران و روسیه، هنر و سرگرمی، آموزش زبان، آشپزی و ...) در راهروی ساختمان ابریشم چیان برپا شد. در ضمن موسیقی زنده ایرانی(سنتی) و روسی نیز در نمایشگاه اجرا گردید.

1 2 3 4

تصاویرتکمیلی

دسته بندی :
خبرها