نشست هم اندیشی کارشناسان کانون های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور

19 07 2016
کد خبر : 4200062
تعداد بازدید : 24

نشست سالانه کارشناسان کانون های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور، بیست و سوم و بیست و چهارم تیرماه در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار گردید. در این نشست که به منظور هماهنگی و هم اندیشی کارشناسان کانون های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور پیرامون هر چه بهتر برگزار شدن ششمین جشنواره ملی«رویش» که آذر ماه سالجاری به میزبانی دانشگاه امیر کبیر برگزار خواهد شد، تشکیل گردید، آقای خوشحال کارشناس کانونهای فرهنگی هنری و اجتماعی دانشگاه گیلان، حضور داشتند.

از جمله برنامه های این نشست پنل آموزشی با عنوان رسالت های فرهنگی دانشگاه ها در دنیای امروز، جلسه کارگروه های اجرایی و محتوایی (بازخوانی پنجمین دوره جشنواره رویش و ارائه راهکارها و بررسی فراخوان دوره ششم و جمع بندی) و پرسش و پاسخ با موضوع سند راهبردی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت متبوع بود. همچنین آقای دکتر هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، آقای دکتر رحیم زاده مشاور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و آقای دکتر کجوری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاحیه این نشست سخنرانی نمودند.

***************

از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره رویش می توان به موارد ذیل اشاره کرد: 1- زمینه سازی جهت تقویت فعالیت‌‌های جمعی دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی، دینی، اجتماعی، هنری، ادبی و علمی. 2-شناخت و معرفی استعداد‌ها و خلاقیت‌های موجود در کانون‌ها. 3-شناسایی و انتخاب کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی برتر در سطح دانشگاههای کشور. 4-شناسایی و انتخاب کارشناسان برتر کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه‌های کشور. 5- ارائه گزارش عملکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در حوزه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی. 6- تقویت همکاری نظام‌مند و هدفدار با سازمان‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مرتبط. 7-ایجاد جو رقابت مثبت در فعالیت‌‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها. 8-بستر سازی و توجه به نوآوری و برنامه‌های خلاقانه دانشجویان.

دسته بندی :
خبرها