نشست هماهنگی برگزاری همایش «کرسی های آزاداندیشی و مناظره های رضوی»

01 05 2016
کد خبر : 4200602
تعداد بازدید : 59

نشست هماهنگی برگزاری همایش «کرسی های آزاداندیشی و مناظره های رضوی» با حضور میهمان ویژه، دکتر رنجبران معاون محترم مطالعات راهبردي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها، ساعت 14:30 عصر روز یکشنبه مورخ 95/02/12 در اتاق شورای معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان برگزار گردید.

در این جلسه خانم دکتر کریمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان ضمن خیرمقدم به حاضران و تبریک به مناسبت گرامی داشت روز معلم، مطالبی در خصوص همایش ملی «کرسی های آزاداندیشی و مناظره های رضوی» که اردیبهشت ماه 94 در دانشگاه گیلان برگزار گردید را مطرح نمود. ایشان در ادامه با اشاره به جزئیات  همایش «کرسی های آزاداندیشی و مناظره های رضوی»  چگونگی روند اجرایی آن در سال جاری را اعلام نمود.

در ادامه حجت الااسلام و المسلمین دکتر رنجبران معاون مطالعات راهبردي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها، با ابراز خورسندی از حضور در جمع دانشگاه گیلان، با اشاره به ظرفیت بالای علمی و فرهنگی دانشگاه، ارسال فراخوان به اساتید و دانشجویان دانشگاههای کشور و مطلع نمودن از چاپ مقالات در مجلات علمی پژوهشی را، جهت فعال و ترغیب نمودن دانشجویان مؤثر دانستند.

ایشان همچنین بر انتخاب، عناوین و محورهای و یا زیرمحورهای همایش متناسب با نیاز روز دانشگاه و مباحث و موضوع های کاربردی و بین رشته ای، تأکید نمودند.

دسته بندی :
خبرها