نشست نمایندگان فرهنگی و اجتماعی دانشکده ها

26 02 2017
کد خبر : 4197868
تعداد بازدید : 46

جلسه شورای هماهنگی نمایندگان فرهنگی و اجتماعی دانشکده ها با حضور معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در روز یکشنبه مورخ  95/12/08 در اتاق شورای معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه خانم دکتر کریمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تشکر از نمایندگان فرهنگی و اجتماعی، اقدامات مقتضی در خصوص ساماندهی اردوهای دانشجویی رضوی و راهیان نور انجام گرفته و در دست اقدام را به اطلاع حاضران رساند و تأکید کرد با برنامه ریز های خوب، دانشجویان بتوانند طی چهار سال تحصیلی حداقل یکبار به این اردوها اعزام شوند.

در ادامه خانم دکتر کریمی با اشاره به برنامه های جاری و آتی در حوزه نشریات ، انجمن های علمی، کانون ها و.. مباحثی را تشریح نمودند و پیگیری برخی از برنامه های آموزشی پیشنهادی مهارت آموزی را با همکاری مراکز فنی و حرفه ای استان، توصیه نمودند.

شایان ذکر است در این نشست همچنین مراسم تکریم نماینده فرهنگی و اجتماعی قبلی و معارفه نماینده فرهنگی و اجتماعی جدید در دانشکده منابع طبیعی نیز انجام پذیرفت که طی آن از خدمات صادقانه و بی شائبه دکتر مهرداد نیکوی عضو هیأت علمی گروه جنگلداری تقدیر به عمل آمد و دکتر ادریس تقوای سلیمی عضو هیأت علمی گروه مرتع و آبخیزداری به عنوان نماینده جدید دانشکده منابع طبیعی معرفی گردید.

دسته بندی :
خبرها