نشست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با کارکنان حوزه معاونت

15 08 2015
کد خبر : 4203060
تعداد بازدید : 47

سومین نشست سال 94 با حضور معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خانم دکتر کریمی و کارکنان حوزه ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 19/05/94 در اتاق شورای معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار گردید.

در این نشست صمیمی خانم دکتر کریمی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت  امام جعقر صادق (ع) و مختصر توضیحی در باره زندگی پر خیر و برکت آن حضرت، برنامه های معاونت در ماه های در پیش روی را بر شمردند . ایشان همچنین توضیحاتی درباره رونمایی از کتاب شهدای دانشگاه گیلان همزمان با استقبال از دانشجویان ورودی جدید، ثبت خاطرات رزمندگان و آزادگان و ایثارگران دانشگاه، راه اندازی دبیرخانه کمیته عفاف و حجاب در سال گذشته و پی گیری دقیق تر آن در سال جاری، برگزاری جشنواره درون دانشگاهی مطبوعات، برگزاری جشنواره درون دانشگاهی حرکت و شرکت دانشجویان دانشگاه گیلان در مرحله کشوری سی امین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور و ... بیان داشتند.

در ادامه این نشست هریک از کارشناسان نقاط قوت و ضعف و همچنین پیشنهاد هایی در رابطه با فعالیت های حوزه کاری خویش مطرح و برخی نیز از دستاوردهای و نتایج یازدهمین نشست کارشناسان که اخیراً در دانشگاه تبریز برگزار گردید برای حاضران بیان نمودند.

دسته بندی :
دسته‌بندی نشده
خبرها