نشست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با کارکنان حوزه معاونت

28 01 2017
کد خبر : 4198153
تعداد بازدید : 22

این نشست با حضور خانم دکتر کریمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر یعقوبی مدیر برنامه ریری فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و کارکنان حوزه روز چهارشنبه مورخ 95/11/06در اتاق شورای معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای این نشست مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تشکر از همکاران این معاونت با ارائه گزارشی از برنامه های انجام شده و آسیب شناسی برخی از آنها، همکاری و هماهنگی بین کارشناسان و دانشجویان را در اجرای موفق تر برنامه ها مؤثر برشمردند.

در ادامه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و تسلیت شهدای حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو و با یاد آوری سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب، لزوم به یاد داشتن تلاشها و رشادت های بزرگ مردان عرصه های انقلاب و دفاع مقدس، را مورد تأکید قرار دادند. ایشان همچنین ضمن اعلام رضایت نسبی از فعالیت های انجام گرفته، در انجام بهینه امور اجرایی تذکراتی را اعلام نمودند.

در ادامه نیز هریک از کارکنان با معرفی برنامه های پیش روی و همچنین برشمردن برخی عوامل مؤثر برای ایجاد انگیزه در دانشجویان در انجام فعالیت های فرهنگی، نظرات و پیشنهاداتی را مطرح نمودند.

دسته بندی :
خبرها