نشست معاونت فرهنگی و اجتماعی با دبیران کانونهای فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه گیلان برگزار شد.

27 07 2014
کد خبر : 4206141
تعداد بازدید : 19

این نشست با حضور خانم دکتر کریمی معاون و دکتر عزیزپور مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، کارشناس و دبیران کانونهای فرهنگی، هنری و اجتماعی در تاریخ 93/05/05در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد. این جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز گردید. آنگاه خانم دکتر کریمی معاون فرهنگی و اجتماعی ضمن آرزوی قبولی طاعات و تبریک عید فطر و تقدیر از دانشجویان فعال عرصه فرهنگی اظهار امیدواری کردند که کانونها بتوانند اوقات فراغت دانشجویان را که از مسیر فعالیت های آموزش و پژوهش دانشگاه صورت می گیرد را تسهیل کنند و مسیر را برای فعالیت های آموزشی و پژوهشی هموار نمایند و با روحیه همکاری جمعی، تلاش و کوشش و برنامه ریزی برنامه های متنوع ، نارسایی و عوامل ناهموار و چالش های پیش رو را جبران نمایند.

در ادامه دکتر عزیزپور با اظهار خوشحالی از حضور در کنار دانشجویان، دقت نظر در تصمیم گیری های برنامه های فرهنگی و فوق برنامه و انجام آنها و  همچنین قناعت در هزینه اجرا را مهم دانستند، چرا که تمرینی خواهد شد برای داشتن فردای بهتر زندگی دانشجویان که در آن صورت است که می توانیم آینده ای خوب داشته باشیم.

سپس خانم زارع هم از دانشجویان خودجوش و مستعد که وقت خود را صرف برنامه ریزی آینده و برنامه های متنوع می کنند تشکر نموده و از ایشان خواستند که برنامه یکساله کانون را سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانند هرچه بیشتر به اهداف بلند فرهنگی دست یابند.

در پایان هر یک از دبیران ضمن معرفی خود و عملکرد یکساله خود، نکته نظرات خود را اعلام داشتند.
دسته بندی :
خبرها