نشست دانشگاهیان با فرمانده ناوگان شمال و فرمانده ارشد نظامی آجا در استان گیلان برگزار گردید.

03 12 2014
کد خبر : 4204896
تعداد بازدید : 50

 

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان با همکاری نیروی دریایی منطقه چهارم شمال به مناسبت 7 آذر روز نیروی دریایی، همایش اقتدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در دریای کاسپین را در دانشگاه گیلان برگزار نمود.

در ابتدای این برنامه خانم دکتر کریمی معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان ضمن خوش آمد گویی به حاضران، به اهمیت نیروی دریایی در حفظ امنیت کشور اشاره داشتند و از  زحمات این نیروی خدوم تشکر و قدر دانی نمودند.

در ادامه برنامه دریادار دوم دکتر افشین رضایی حداد فرمانده ناوگان شمال ضمن تبیین تدابیر مقام معظم رهبری در خصوص دریا و اقتدار دریایی ، از اهمیت و نقش در ابعاد سیاسی ، نظامی، اقتصادی و توسعه تجارت مطالبی را بیان نمودند.


فرماندهی ناوگان شمال کشور از نخبگان و دانشجویان دانشگاه گیلان و اعضای انجمن های علمی دانشجویی رشته های برق، مکانیک ، علوم سیاسی، حقوق و .. جهت همکاری وبازدید از امکانات و تجهیزات دریایی منطقه چهارم شمال کشور دعو ت نمودند.

ایشان با اشاره بر اهمیت منطقه دریای در صادرات و واردات کشور اظهار داشتند بیش از 93 درصد از این امور از طریق حمل و نقل دریایی صورت می گیرد. این جلسه با پرسش و پاسخ حاضران خاتمه یافت.

 

شایان ذکر است فرمانده ناوگان شمال و فرمانده ارشد نظامی آجا در استان گیلان با هیأت همراه جهت ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در مزار شهدای گمنام دانشگاه حضور یافتند.

این برنامه در روز دوشنبه مورخ 93/09/10 در تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد.

دسته بندی :
خبرها