نشست بررسی هفته فرهنگی (هفته معلم) با نگاه به ساده زیستی در اندیشه های شهید مطهری برگزار گردید.

12 04 2014
کد خبر : 4206743
تعداد بازدید : 37
 

نشست بررسی هفته فرهنگی (هفته معلم) با نگاه به ساده زیستی در اندیشه های شهید مطهری با حضور معاونت فرهنگی و اجتماعی، مدیر امور اجتماعی دانشگاه، کارشناس و دبیران کانونهای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ساعت 10 روز دوشنبه مورخ 93/01/18در اتاق شورای معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار گردید.

در این نشست دکتر شاکری نیا معاون فرهنگی و اجتماعی در ابتدا با اشاره به پیام مقام معظم رهبری و توجیه و تفسیر آن از حاضرین خواستند تا به بحث فرهنگ ساده زیستی در اقتصاد و فرهنگ نظرات خویش را بیان کنند.

در ادامه معاون فرهنگی و اجتماعی به زندگی و آثار شهید مطهری پرداختند و اشاره ای به توجه حضرت امام (ره) نسبت به اندیشه های ایشان نمودند.

سپس دکتر عموزاده لیچایی مدیر امور اجتماعی با بیان و معرفی برنامه های جداگانه هر کانون و نقش حرکت به سوی تعالی در رابطه با موضوع مطرح شده اظهار کردند باید اندیشه های دکتر مطهری مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه هریک از دبیران کانونهای اخلاق و خانواده، فیلم و عکس و تئاتر دانشگاه با عنوان کردن طرح های اجرایی خود با مضمون بزرگداشت و نگاهی به ساده زیستی در اندیشه های استاد مطهری در دانشگاه نظرات و پیشنهادات خویش را مطرح نمودند

در این نشست مقرر گردید که ویژه برنامه ی در روزهای 14 و 15 اردیبهشت ماه 93 در دانشگاه گیلان برگزار می گردد.

دسته بندی :
خبرها