نشستی با موضوع حفظ بنیان خانواده در دانشگاه گیلان برگزار گردید.

14 09 2015
کد خبر : 4202936
تعداد بازدید : 23

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان با همکاری بسیج اساتید استان، نشست حفظ بنیان خانواده را  با محوریت جنگ نرم جمعیتی در دانشگاه گیلان برگزار نمود.

در ابتدای این نشست خانم دکتر کریمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن عرض خیرمقدم به حاضران، به  نقش خانواده در زندگی اجتماعی افراد اشاره داشتند و  تأثیر روابط والدین با یکدیگر را در تربیت فرزاندن مؤثر دانستند. ایشان همچنین یکی از مؤلفه های موفقیت در زندگی و برقراری ارتباط اجتماعی سالم افراد با یکدیگر در جامعه را مشروط  به داشتن پیش زمینه ها و اطلاعات صحیح و دقیق مذهبی، فرهنگی و اجتماعی که فرد از خانواده می آموزد معرفی و تأکید نمودند.

در ادامه این نشست  که با حضور اساتید و کارکنان دانشگاه گیلان و کارکنان بسیجی سایرسازمان ها ونهادهای استان گیلان برگزار گردید خانم میر شفیعیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و مدیریت بسیج اساتید خواهر سطح کشور، سخنرانی نمودند.

از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست مضرات محصولات غذایی و آرایشی و بهداشتی وارداتی در روند رشد جمعیتی و کاهش نسل در آینده و چگونگی کاهش این آسیب اجتماعی بود در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

یاد آور می شود برنامه مذکور روز چهارشنبه 11 شهریور ماه 94 در آمفی تئاتر دانشکده فنی برگزار گردید.

 
دسته بندی :
خبرها