معارفه دبیران جدید کانونهای فرهنگی ، هنری و اجتماعی دانشجویی و انتخاب دبیرکل شورای مرکزی کانونهای دانشجویی دانشگاه

24 06 2016
کد خبر : 4200197
تعداد بازدید : 43

اولین جلسه دبیران جدید کانونهای فرهنگی ، هنری و اجتماعی دانشگاه در سال 95 در تاریخ 95/04/02 در اتاق شورای معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار گردید.

در ابتدا پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، خانم دکتر کریمی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان ، ضمن خوش آمد گویی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، به دبیران جدید تبریک گفته و توصیه هایی در خصوص مطالعه دقیق آئین نامه کانون ها، پیگیری و ارائه برنامه های دقیق و جامع علمی در طی سال، و برنامه ریزی جهت اجرای طرح های مناسبتی و روزهای ملی مانند خلیج فارس و محیط زیست و روزجهانی مسجد و مستند سازی فعالیت ها، داشتند.

ایشان همچنین دانشگاه ها را به سه دسته آموزش محور، پژوهش محور و کار آفرین تقسیم نمودند و توصیه کردند که در محور سوم یعنی کار آفرینی تلاش های بیشتری انجام پذیرد.

سپس کارشناس کانونها ضمن تبریک به دبیران جدید به نکات مهمی در خصوص تقویت سطح کیفی طرح های دانشجویی و ارائه گزارشات تأکید و توصیه نمودند.

در ادامه هر کدام از دبیران، پس از معرفی به بیان نکاتی در حوزه کانون تخصصی خویش پرداختند.

در پایان نیز، پس از رأی گیری آقای روزبه قیاثی با اکثریت آراء دبیران حاضر در جلسه به عنوان دبیر کل شورای هماهنگی کانونهای فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشجویی دانشگاه گیلان انتخاب گردید.

اسامی دبیران کانونها

دسته بندی :
خبرها