معارفه اساتید مشاور و دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشکده علوم پایه و علوم ریاضی

17 11 2014
کد خبر : 4205241
تعداد بازدید : 40

جلسه معارفه اساتید مشاور و دبیران انجمن های علمی گروههای آموزشی دانشکده علوم پایه و علوم ریاضی با حضور آقای دکتر فلاح معافی نماینده فرهنگی و اجتماعی دانشکده علوم پایه، خانم دکتر باقریان نماینده فرهنگی و اجتماعی دانشکده علوم ریاضی، خانم زارع کارشناس انجمن علمی دانشجویی دانشگاه و کلیه اساتید مشاور و دبیران انجمن های علمی گروه های آموزشی مربوطه انجام شد .

در این جلسه خانم زارع کارشناس محترم انجمن علمی دانشجویی دانشگاه به مطالبی در خصوص جایگاه علم و دانش بیان نمودند و به روند کلی فعالیت انجمن های علمی دانشجویی در دانشگاه، امکانات، کمبودها و قوانین مربوط به انجمن های علمی اشاره داشتند و به هماهنگی و همکاری اساتید محترم مشاور و دبیران انجمن های علمی با یکدیگر در جهت بهبود فرآیندها و تبلیغ جهت انجام فعالیتهای علمی و مفید و ارزنده جهت ارتقای علمی دانشکده و در نهایت ارتقای علمی دانشگاه گیلان تأکید نمودند.

در ادامه اساتید مشاور محترم و دبیران انجمن علمی دانشکده علوم پایه و علوم ریاضی دانشگاه گیلان معرفی و نحوه ارائه گزارش و روند انجام کارهای انجمن علمی تبیین گردید. در پایان با ارائه پیشنهادات و بیان نکته نظرات حاضران تصمیاتی اتخاذ شد.

شایان ذکر است این جلسه در روز سه شنبه مورخ 93/08/20 در تالار شهید کریمی دانشکده علوم پایه برگزار گردید.

دسته بندی :
خبرها