مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید سال تحصیلی 95ـ 94

29 09 2015
کد خبر : 4202681
تعداد بازدید : 58

 معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه  مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید سال تحصیلی 95ـ 94 را در روز یکشنبه مورخ 5 مهر ماه 94 برگزار نمود.

در برنامه صبح این مراسم که در تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزارشد:

دکتر فرهاد شیرینی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به معرفی ساختار دانشگاه پرداختند. در ادامه دکتر شیرینی آگاهی از قوانین و مقررات آموزشی را بسیار با اهمیت شمرد و بر شناخت صحیح مقررات، ساختار دانشگاه و وظائف بخش های گوناگون تأکید کرد.

وی در پایان با اشاره به ایجاد بخش سئوالات متداول در پرتال معاونت آموزشی، مراجعه مستمر به این قسمت از سایت را برای دانشجویان ضروری شمرد.

سپس حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان نیز،ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خیر مقدم به دانشجویان ورودی جدید دانشگاه، علم و دانش را چون نوری دانست که موجب رشد، کمال و ارتقاء معنوی شخص علم آموز می شود به شرطی که شخص مراقبت های لازم را انجام دهد که این نور خود به حجاب تبدیل نشود و فرد را از رسیدن به مراتب کمال باز ندارد.

در ادامه این مراسم دکتر علی باستی معاون دانشجویی دانشگاه گیلان، ضمن خیرمقدم به دانشجویان ورودی جدید، توضیحاتی در خصوص استفاده دانشجویان از سلف سرویس، خوابگاه، تسهیلات رفاهی دانشجویی، بیمه و مرکز مشاوره ارائه کرد و از ایجاد پرتال مخصوص والدین برای آگاهی از وضعیت تحصیلی و انضباطی دانشجو خبر داد.

 در انتهای این مراسم هم هر یک از دبیران و نمایندگان تشکلهای دانشجویی(انجمن اسلامی/ بسیج دانشجویی/ جامعه اسلامی/ مجمع دانشجویان عدالتخواه) دبیران کانونهای فرهنگی وهنری اجتماعی و انجمن های علمی و شورای صنفی دانشجویان، نشریات  و هئیت دانشجویی باقرالعلوم(ع) به معرفی شرح وظایف و عملکرد حوزه کاری خود پرداختند.

گفتنی است در پایان مراسم از کتاب وصال فیروزه ای که با محوریت زندگی هجده شهید دانشگاه گیلان تدوین شده است در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه رونمایی شد.

شایان ذکر است با اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع باقر العلوم (ع) دانشگاه و پذیرایی از دانشجویان برنامه صبح این مراسم به پایان رسید.

ادای احترام به شهدای گمنام دانشگاه و بازدید از موزه میراث روستایی استان و پذیرایی هم از برنامه های عصر این مراسم بود که با حضور خانم دکتر کریمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و دکتر اسماعیل عزیزپور مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و کارشناسان حوزه معاونت و تعداد 150 نفر از دانشجویان دختر و پسر ورودی جدید انجام شد.

IMG_1306 IMG_1305 IMG_1296 IMG_1338 IMG_1408 IMG_1343

دسته بندی :
خبرها