مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای کانونهای فرهنگی،هنری و اجتماعی برگزار گردید.

26 10 2014
کد خبر : 4205526
تعداد بازدید : 25

در نمایشگاه دستاوردهای کانونهای فرهنگی،هنری و اجتماعی دانشگاه گیلان که به مناسبت هفته فرهنگی کانونها و با هدف زمینه سازی و تقویت فعالیت‌‌های جمعی دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی، دینی، اجتماعی، هنری، ادبی و علمی وکسب آمادگی لازم جهت حضور در جشنواره ی کشوری کانونها برگزار گردید، کانونها دستاوردهای یک ساله خود را به نمایش گذاشتند. این جشنواره از26 لغایت 30 مهرماه در پارکینگ دانشجویی دانشکده ادبیات و علوم انسانی همه روزه از ساعت9 الی 16 و با حضور 11 کانون آسیب های اجتماعی، ایرانشناسی و گردشگری، فیلم و عکس، تئاتر، گیلان شناسی، قرآن و معارف اسلامی، فن آوری های نوین، هنرهای تجسمی، موسیقی، اخلاق و خانواده، هلال احمر برگزارشد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور خانم دکتر کریمی معاون فرهنگی و اجتماعی، آقای دکتر عزیزپور مدیر فرهنگی و اجتماعی، نمایندگان فرهنگی دانشکده ها و جمعی از دانشجویان دانشگاه گیلان برگزار گردید، دبیر کانون هلا احمر مطالبی در خصوص بلایای طبیعی برای حضار تشریح نمودند.

سپس آقای بسطامی دبیرکل کانونهای فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشجویی دانشگاه در خصوص روند برگزاری این نمایشگاه و فعالیتهای انجام شده توضیحاتی ارائه نمودند. ایشان به حضور 250 اثر در حوزه های فرهنگی،هنری و اجتماعی در این نمایشگاه و افزایش 700  نفر دانشجو به عنوان عضو جدید به جمع کانونها اشاره کردند و از دانشجویانی که کار برپایی نمایشگاه را بر عهده داشتند تشکر نمودند.  

در پایان این مراسم نیز از با توجه به انتخاب کمیته داوران ازکانونهای هلال احمر، آسیب های اجتماعی، فیلم وعکس، اخلاق وخانواده به عنوان کانون برتر و از دبیران کانونهای هلال احمر، ایرانشناسی وگردشگری و آسیب های اجتماعی به عنوان دبیر برتر و  از غرفه هنرهای تجسمی به عنوان غرفه برتر تقدیر یعمل آمد.

دسته بندی :
خبرها