محفل انس با قرآن کریم توسط کانون قرآن و معارف اسلامی دانشگاه گیلان برگزار شد.

04 03 2013
کد خبر : 4209010
تعداد بازدید : 41

 

 

 

 در این مراسم که سه تن از قاریان برجسته حضور داشتند محفل باشکوه و معنوی با حضور حداکثری دانشجویان مسجد خوابگاه میرزاکوچک برگزار شد.


در این مراسم آقای دکتر شاکری نیا معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان در جایگاه حاضر شدند و درباره فعالیت های فرهنگی وزارت علوم،  تحقیقات و فناوری و جایگاه قرآن در بین تمام اقشار مردم خصوصا دانشگاهیان به ایراد سخن پرداختند.

 

ایشان اضافه نمودند که معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان برنامه های متنوعی در حوزه قرآن طی امسال برگزار نموده است که از جمله آن کلاسهای حفظ و تلاوت قرآن و ... می باشد. 


ایشان در ادامه سخنرانی از دبیر، شورای مرکزی و اعضای فعال کانون قرآن و معارف اسلامی دانشگاه گیلان تشکر نمودند و ابراز امیدواری کردند که این مراسم ها، مستمر و همیشگی باشد.


در ابتدای آقای نیک بین یکی از قاریان استانی تلاوت فرمودند. بعد از ایشان آقای فلاح پور از قاریان بین المللی به تلاوت پرداختند و پس از ایشان آقای رجبی حافظ کل قرآن مجید و دارنده مقام بین المللی در جایگاه حاضر شدند و به سؤالات حفظ قرآن مجید توسط دانشجویان حاضر پاسخ دادند.


در پایان کانون قرآن و معارف اسلامی دانشگاه اعلام کردند که محافل انس با قرآن با حضور دانشجویان به طور مستمر در دانشگاه برگزار خواهد شد.

دسته بندی :
خبرها