دیدار مقام معظم رهبری (مدظله) با اساتید دانشگاههای کشور

05 07 2014
کد خبر : 4206277
تعداد بازدید : 29

صدها نفر از استادان دانشگاهها عصر روز چهارشنبه 11 تیر ماه سال جاری در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی به هم اندیشی و تبادل نظر در زمینه های علمی ـ دانشگاهی ـ فرهنگی ـ اجتماعی ـ اقتصادی و سیاسی پرداختند.

در این دیدار آقایان حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر ایرج شاکری نیا عضو هیأت علمی روانشناسی و دکتر سعید کتابچی عضو هیأت علمی ریاضی از اساتید دانشگاه گیلان نیز حضور داشتند.

 

در ابتدای این نشست که بیش از 2 ساعت به طول کشید، 7 نفر از استادان دانشگاهها، دیدگاههای مختلف خود را بیان کردند. سپس حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اهمیت «تداوم جدی، پر شتاب و همه جانبه‌ی نهضت علمی» بعنوان عامل اصلی شکل دهنده سرنوشت آینده ایران و جهان اسلام، افزودند: تحقق این هدف مهم، نیازمند فعالیت و مدیریت جهادی کسانی است که عاشق پیشرفت میهن و ملت هستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیدار با اساتید دانشگاهها را یکی از شیرین ترین جلسات خواندند که هدف اصلی آن احترام و تکریم نمادین «دانشمندان و مجموعه زبدگان و نخبگان علمی و فکری کشور» است.

حضرت آیت الله خامنه ای مطالبی را که برخی از اساتید دانشگاهها در این دیدار بیان کردند، مفید و بسیار خوب دانستند و گفتند: انشاءالله از مجموع این مطالب، در برنامه ریزی ها و تبادل نظر با مسئولین استفاده خواهد شد و باید تأثیرگذاری این مطالب دیده شود.

دسته بندی :
خبرها