حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در نخستین اجلاس مشترک معاونین و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور و تقدیر از دانشگاه گیلان

31 05 2014
کد خبر : 4206532
تعداد بازدید : 31
درنخستین اجلاس مشترک معاونین و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور 7 لغایت 8 خرداد ماه سال جاری در مجتمع تحقیقاتی عصر انقلاب برگزار گردید معاون فرهنگی و اجتماعی بهمراه مدیر امور اجتماعی دانشگاه گیلان حضور داشتند. در این اجلاس از عملکرد دانشگاه گیلان در حوزه برگزاری دومین جشنواره منطقه ای «دانشگاه پاک» تقدیر بعمل آمد.

با توجه به شعار سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” از سوی مقام معظم رهبری در سالجاری و نقش ویژه نظام آموزش عالی کشور در تحقق اهداف شعار ؛ اجلاس مشترک معاونین و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور به منظور تعامل، هم اندیشی و هم افزایی معاونان و مدیران فرهنگی دانشگاه ها با مسئولین ستادی با شعار «دانشگاه؛ شکوفایی فرهنگ و اقتصاد برگزار گردید.

در این اجلاس موضوعاتی با عناوین: سند راهبردی معاونت فرهنگی و اجتماعی، کرسی های آزاد اندیشی و سایر مسائل فرهنگی دانشگاه ها با مشارکت معاونین و مدیران به بحث و بررسی گذاشته شد.

این اجلاس با سخنرانی دکتر سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی،حجت الاسلام و المسلمین محمدیان رئیس نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر اطلاعات و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  طی 2 روز برگزار شد.

 

دسته بندی :
خبرها