حضور دانشگاه گیلان در ششمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه شریف

16 02 2014
کد خبر : 4207298
تعداد بازدید : 31
ششمین جشنواره ملی حرکت با هدف مستندسازی آثار و تولیدات علمی 28 تا 30 بهمن ماه جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.  

دانشگاه گیلان طبق روال سالهای گذشته همراه با سایر دانشگاههای کشور با ارائه دستاوردها و آثار علمی دانشجویان این دانشگاه در جشنوراه شرکت دارد.

ششمین جشنواره ملی حرکت با هدف مستندسازی آثار و تولیدات علمی و مدیریت دانش و منابع  اطلاعاتی تولید شده توسط انجمن های علمی دانشجویی و نیز معرفی انجمن های علمی دانشجویی برتر و رتبه بندی آنها به مدت 2 روز در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

در ششمین جشنواره ملی حرکت که با حضور مسئولان وزارت علوم و نیز  برخی از صاحبان صنعت و با تاکید بر ارتباط میان انجمن های علمی-دانشجویی با جامعه و صنعت برگزار می شود، 6000 انجمن‌ علمی دانشجویی از بیش از 100دانشگاه دولتي، پيام نور، جامع علمی ـ کاربردی و غيردولتی شرکت خواهند داشت.

شناسايي، معرفی و قدردانی از انجمن های علمی دانشجويی برگزيده در عرصه‌های آموزشي، ترويجي، پژوهشي، فناوري، اختراع و ابتکار، کارآفريني، نشريات علمی دانشجويی و همچنین شناسايي، معرفی و تقدير از شرکتهای دانشجويي، صنايع کارآفرين، مدیران مخترع و پژوهشگر، خیرین برگزیده صنعت و دانشگاه و ايجاد فن‌بازار و نمايشگاه دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجويی در کنار صنايع به منظور تقويت پيوندها ميان صنعت، جامعه و دانشگاه و تلاش به منظور فرهنگ‌سازی در اين مسير از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

 

دسته بندی :
خبرها