جلسه هم اندیشی بررسی راهکارهای ارتقاء و توسعه خدمات آموزشی و تحصیلی دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره) استان گیلان

11 03 2012
کد خبر : 4211065
تعداد بازدید : 48
جلسه هم اندیشی بررسی راهکارهای ارتقاء و توسعه خدمات آموزشی و تحصیلی دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره) استان گیلان با حضور اساتید و کارشناسان دانشگاه گیلان و کمیته امداد در هفته گذشته برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا آقای لنگرودی رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد استان گیلان به اساتید خیر مقدم گفتند و  با تبریک جشن نیکوکاری ، اهداف جلسه هم اندیشی را بیان داشتند. ایشان ضمن اشاره به خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد به دانشجویان تحت پوشش خواستار تعامل و همکاری بیشتر با دانشگاه و شناسایی دانشجویان نخبه دارای استعداد درخشان جهت ارائه تسهیلات بهتر به این عزیزان شدند.

در ادامه آقای دکتر شاکری نیا معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان با اشاره به برگزاری همایش علمی تا افق آینده ( فراخوان مقاله ویژه دانشجویان تحت حمایت امداد ) اظهار داشتند که پتانسیل های خوبی در دانشجویان مورد حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) وجود دارد و این عزیزان می توانند در برنامه های تربیتی ، فرهنگی و دینی دانشگاه مشارکت بیشتری داشته باشند.

در بخش دیگری از همایش خانم دکتر کریمی استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه گیلان  نقطه نظرات خود را در خصوص لازم و ملزوم بودن آموزش و تربیت و مکمل هم بودن آنرا بیان داشتند. ایشان اظهار داشتند که  وجود چالش ها ایجاب می کند اندیشمندانه تر برنامه ریزی نموده، عمل نماییم . ایشان افزود پیرامون سه محمور دانش ، مهارتها و نگرشهای قبل از آموزش عالی ، حین تحصیل و در مقطع آموزش عالی و پیگیری پس از فارغ التحصیلی دانشجویان بایستی برنامه ریزی شود و پیشنهاد تشکیل کانون فارغ التحصیلان را درامداد و ایجاد مرکزاشتغال برای آنها را ارائه داد.

درادامه این جلسه جناب آقای جوان مدیر گروه علوم تربیتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه گیلان کارآفرینی و اشتغال زایی را عامل مهمی در خوداتکایی و استقلال دانشجویان دانست .

سپس هر کدام از کارشناسان اداره فرهنگی کمیته امداد نیز مطالبی متناسب با حوزه کاری خود و پیشنهادات لازمه را ارائه و در پایان جمع بندی مطالب مطروحه توسط دبیر جلسه انجام شد.

دسته بندی :
خبرها