جلسه ریاست محترم دانشگاه با اعضای فعال در انجمنهای علمی دانشجویی و کانونهای فرهنگی و هنری و اجتماعی

01 07 2015
کد خبر : 4203830
تعداد بازدید : 47
با توجه به آغاز سال جدید و تشکیل ستاد استقبال از ریاست محترم جمهور ، دیدار دانشجویان فعال در انجمنهای علمی دانشجویی و کانونهای فرهنگی و هنری و اجتماعی دانشگاه  جلسه ای با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و مدیر محترم برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، کارشناسان و دبیران این دو تشکل دانشجویی در روز شنبه مورخ 94/01/22 در دفتر شورای ریاست دانشگاه برگزار گردید.

درابتدای این جلسه خانم دکتر کریمی معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تبریک سال جدید به حاضرین، فعالیتهای فرهنگی دانشگاه را به دو دسته رسمی و غیر رسمی تقسیم بندی نمودند و اظهار داشتند بسیاری از  اهداف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در قالب فعالیت های غیررسمی تحقق می بابد. انجمن های علمی و کانونها فعالیتی در همین راستاست.

سپس آقای دکتر عزیزپور مدیر محترم برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن خوش آمد گویی و تبریک سال نو، از همه دانشجویان فعال در حوزه فرهنگی و برگزیدگان در هفتمین جشنواره ملی حرکت ویژه انجمنهای علمی تشکر نمودند.

در ادامه دبیران کانونهای اخلاق خانواده، تئاتر، فیلم و عکس و دبیرکل کانونهای فرهنگی و هنری دانشگاه به نمایندگی از اعضای کانون ها مباحثی را مطرح و خواستار رفع پاره ای از تنگناها شدند.

همچنین دبیر ان کل انجمن های علمی دانشگاه (سابق و فعلی) و هم دبیران کل دانشکده ها در خصوص برنامه های انجمن علمی در هر یک از دانشکده ها و جشنواره ملی حرکت و اختراعات  دانشگاه مواردی را بیان کردند.

در پایان آقای دکتر رضی ریاست محترم دانشگاه ضمن تبریک سال جدید، از تلاش دانشجویان حاضر در ایجاد فضای نشاط اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه قدر دانی نمودند.

ایشان همچنین حضور دانجشویان تحصیلات تکمیلی در فعالیت های فرهنگی را مؤثر دانستند و بر گسترش فعالیتهای فرهنگی خودانگیخته، تفکر مشارکتی در همه حوزه های دانشجویی و مدیریتی و استفاده از تجارب سایر دانشگاه تأکید نمودند.

و در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر و هدیه از برگزیدگان جشنواره علمی حرکت تقدیر نمودند.

 
دسته بندی :
خبرها