جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت دانشگاهی در خرمشهر برگزار می شود

20 06 2016
کد خبر : 4200227
تعداد بازدید : 63

این جشنواره برای نحستین بار در خرمشهر و توسط دانشگاه علوم و فنون دریایی این شهر با محوریت شهدای گمنام، شهدای دانشجو، شهدای مدافع حرم، شهدای غواص دفاع مقدس و مقاومت و آزاد سازی خرمشهر در دو بخش ادبیات  و هنر برگزار می شود.

 جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت دانشگاهی در دو بخش ادبیات مقاومت برای آثار شعر و داستان و  بخش هنر مقاومت برای آثار عکس، نقاشی، طراحی، فیلم کوتاه و موسیقی برگزار خواهد شد.

 شرایط و مقرارات ارسال آثار ادبی و هنری به این جشنواره :

بخش فیلم:

آثار ارسال شده در قالب فیلم در این جشنواره، حتما باید به امضا تهیه کننده فیلم رسیده باشد، لازم است فیلم ها در فرمت های Mpegs- MP۳- MOV- Javi و بر روی DVD که روی آن مشخصات کارگردان و تهیه کننده قید شده باشد ارسال شود.

 بخش عکس : ثبت عکس ها توسط فرآیند عکاسی بدون جلوه های ویژه فتوشاپ و دیگر نرم افزارهای گرافیکی از مهمترین شرایط برای پذیرش آثار هنری در این بخش است و اندازه عکس ها باید ۵۰۷۰ سانتی متر، حجم رزولیشن آنها ۳۰۰ و فرمت عکس نیز Pg باشد.

 هر فرد شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر پنج عکس به دبیرخانه همایش بوده و قید کردن عنوان بر روی آثار ارسالی  الزامی است. ارسال عکس و شرکت در جشنواره به معنی مالکیت معنوی عکس ها است و برگزارکنندگان مسئولیتی در قبال استفاده غیر مجاز از عکس ها را نمی پذیرند.

بخش نقاشی:

در مورد آثار نقاشی و طراحی نیز شرکت کنندگان می توانند حداکثر پنج اثر را ارسال کرده و محدودیتی در نوع تکنیک استفاده شده برای نقاشی وجود ندارد، سبک نقاشی آزاد است و ابعاد نقاشی های ارسال شده باید در ابعاد ۵۰۷۰ سانتی متر باشد.

بخش موسیقی:

موسیقی پاپ و سنتی ،انواع سبک های مورد پذیرش در جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت دانشگاهی خرمشهراست، آثار موسیقی باید در فرمت wma  و mp۳  ارسال شوند.

به سه اثر برگزیده هر بخش از سوی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر جوایزی تعلق خواهد گرفت. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره حداکثر تا ۱۵ مرداد ۹۵ و اعلام نتایج را در ۱۵ شهریور 95 می باشد.

برگزاری جشنواره در 5 مهر 95 بوده و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به  پست الکترونیکی جشنواره به آدرس  Farhang@kmsu.ac.ir  ارسال کنند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به آدرس www. Kmsu.ac.ir  مراجعه کنند.

 photo_2016-02-29_09-56-25 (1)

photo_2016-02-29_09-56-37
دسته بندی :
خبرها