بیانیه محکومیت توهین نشریه فرانسوی به رسول اکرم (ص)

01 07 2015
کد خبر : 4204461
تعداد بازدید : 34

باسمه تعالی

 بیانیه محکومیت توهین نشریه فرانسوی به رسول اکرم (ص)

 قرن بیست و یکم میلادی هر چند قرن فراتمدن و فراتجدد خوانده می شود، اما از آغاز این قرن تاکنون شاهد صور گوناگون خشونت با اهداف خاص بوده ایم. بازخوانی اتفاقات چند سال اخیر به درستی گویای این مطلب است.

صهیونیسم بین الملل با منهدم کردن برج های دوقلوی تجارت جهانی آمریکا، پیکان اتهام ترور، خشونت را به سمت اسلام نشانه گرفت و رسماً پروژه اسلام هراسی را کلید زد، اما به هیچ وجه پیش بینی نمی کرد که با این کار فضایی برای انزوای خود و رشد و گسترش اسلام را در آمریکا و اروپا فراهم می آورد. افزایش اسلام گرایی در غرب، از تأثیرات این خودزنی جنون آمیز و مغرضانه است.

سناریوی حمله تروریستی به مجله شارلی ابدو، در توهین به رسول مهربانی پیامبر اکرم (ص) در فرانسه، طبق تحلیل تحلیل گران اروپایی، به خوبی دست پنهان و آشکار جریان صهیونیستی را در این ماجرا برملا ساخت که آنها به دنبال اسلام هراسی و به تبع آن اسلام ستیزی، زمینه های خشونت را فراهم می کنند.

ما دانشگاهیان این حرکت شرم آور نشریه فرانسوی را علیه رسول مهر و رحمت پیامبر اعظم (ارواحنا فداه) که قلوب تمامی موحدان و آزادگان جهان را جریحه دار کرده است محکوم می کنیم و اطمینان داریم که این تلاشهای مذبوحانه به گسترش و اشاعه اسلام عزیز منجر خواهد شد.

 

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان

 
دسته بندی :
خبرها