انتخاب بسیج اداری دانشگاه گیلان به عنوان پایگاه برتر سازمان بسیج کارمندان استان گیلان

14 09 2015
کد خبر : 4202966
تعداد بازدید : 144

همایش بزرگ روز قشر سازمان بسیج کارمندان با محوریت تبیین شاخص های دولت اسلامی به همت سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان در رشت برگزار شد.

به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، مراسمی با حضور مدیران کل و فرماندهان و اعضای شورای مرکزی پایگاه های بسیج کارمندی دستگاه های اجرایی در روز چهارشنبه مورخ 94/06/04 در سالن همایش بانک صادرات استان برگزار شد.

از جمله برنامه های این مراسم تقدیر ازبرخی مدیران دستگاه های اجرایی و کارمندان بسیجی نمونه، فرماندهان و پایگاه های نمونه بسیج کارمندی استان بود که در این بین پایگاه منتظران المهدی دانشگاه گیلان به عنوان یکی از پایگاه های برتر سازمان بسیج کارمندان استان انتخاب و همچنین از آقای علی اکبر حسین خواه به عنوان فرمانده نمونه پایگاه بسیج کارمندان تقدیر بعمل آمد.

شایان ذکر است در این مراسم از خانم زارع از همکاران معاونت فرهنگی و اجتماعی و رابط خواهران بسیج اداری دانشگاه به عنوان یکی از مربیان نمونه حلقه های صالحین تقدیر گردید.

در این مراسم سرهنگ حبیبی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان ضمن تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امام و ولایت حضرت امام رضا(ع) و تبریک روز کارمند و گرامیداشت 6 شهریور سالروز تأسیس سازمان بسیج کارمندان گفت: حضرت امام(ره) مدل حکومتی را با توجه به ماهیت تعالیم اسلامی بنا نهاد که معنویت را ارتقا می‌بخشد و هم در جوامع بشری عدالت، امنیت و توسعه را به همراه خواهد داشت.

وی بابیان اینکه کار کردن برای چنین نظامی ارزشمند است، خدمت به مردمی که به تعبیر امام ولی‌نعمت ما هستند، یک فرصت دانست که بایستی از آن نهایت استفاده را نمود.ایشان در پایان با اشاره به پیشرفت‌های گسترده ایرانیان در دوران نظام جمهوری اسلامی ایران، همه این‌ها را به همت خدمتگزاران به نظام اسلامی دانست.

در بخش دیگر از مراسم، حجت اسلام و المسلمین شمس‌الدین، امام‌جمعه شهرستان انزلی با تبریک ولادت امام رضا(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با تأکید به مسئولیت سنگین خدمتگزاران به نظام اسلامی بر اهمیت این موضوع نسبت به بسیجیان تاکید کرد.

وی با تقسیم بندی افراد در جامعه اسلامی به پنج دسته از دیدگاه امیرالمومنین(ع) گفت: دسته اول کسانی هستند که با معارف دین مقابل راه حق می ایستند؛ دسته دوم به اهل حق مطیع اند، اما بصیرت ندارند؛ دسته سوم زود تسلیم شهوات می شوند و دسته چهارم دنبال انباشت اموال دنیا هستند. اما دسته پنجمی هم وجود دارد که همه رفتارهایشان بر مبنای بیّنات الهی است.

وی در ادامه افزود: امروز در جامعه ما به وفور آن چهار گروه اول را می بینیم ولی دسته پنجم اگرچه تعدادشان کم نیست ولی تنها عضو این دسته بودن کافی نیست، بلکه بایستی سعی داشته باشند افراد دیگری برای این دسته بپرورانند.

در این مراسم همچنین سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تبریک مناسبت های ایام گفت: همانطور که نشان اصلی بسیجیان اخلاص در کار است با اخلاص در این مسیر پایداری کنیم تا بتوانیم نظام اسلامی طراز انقلاب اسلامی را بوجود آوریم.ایشان  در پایان گفت: عهدی که با امام(ره) بستیم در همیشه تاریخ با ولی زمان تمدید می کنیم.

در پایان مراسم از برخی مدیران دستگاههای اجرایی و کارمندان بسیجی نمونه تقدیر بعمل آمد. همچنین پایگاه های نمونه بسیج کارمندان نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

دسته بندی :
خبرها
تشکل اسلامی کارکنان