اختتامیه جشنواره رویش دانشگاهی سال 97

30 04 2018
کد خبر : 4192257
تعداد بازدید : 45
اختتامیه جشنواره رویش دانشگاهی سال 97 و جشن روز جوان روز سه شنبه مورخ 97/02/11 در تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان برگزار گردید.

در اختتامیه این مراسم که با حضور دکتر یعقوبی مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و هیأتی از هلال احمر استان گیلان و شهر رشت و  تعدادی چشمگیری از دانشجویان برگزار گردید خانم دکتر کریمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر رسولی عضو شورای شهر رشت و مجید ملبوسی دبیر اجرایی جشنواره سخنرانی نمودند.

با توجه به انتخاب کمیته داوران جشنواره در این مراسم از 2 کانون برتر و 1 دبیر کانون ،1 استاد مشاور برتر کانون، 2 طرح برتر فرهنگی و 5 دبیر شایسته تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است استندآپ کمدی، تقلید صدا، نمایش با حضور یکی از بازیگران صدا و سیمای مرکز گیلان، مشاعره و مسابقه از سایر بخش های این برنامه بود.

یاد آور می شود کانونهای فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه گیلان به منظور تشویق و تداوم فعالیت های کانونی،و آمادگی برای حضور موثر و قدرتمند در جشنواره ی کشوری رویش (ویژه ی کانونهای فرهنگی ،هنری واجتماعی دانشگاه های سراسر کشور) سومین جشنواره دانشگاهی رویش را در دانشگاه گیلان برگزار نمود. این جشنواره با حضور کانون های دانشجویی دانشگاه گیلان : آسیب های اجتماعی/ ایرانشناسی و گردشگری / اخلاق و خانواده/تئاتر/ پویا نمایی و بازی های رایانه ای/ شعر و ادب/ فیلم و عکس/ قرآن و معارف اسلامی/ گیلان شناسی/هنرهای تجسمی /هلال احمر/ محیط زیست/ مطالعات و نشر اندیشه/ موسیقی برپا می گردد و  در آن دستاوردهای کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه به نمایش گذاشته شد. از برنامه های جانبی این جشنواره می توان به شعرخوانی، اجرای تئاتر، ویزیت رایگان، ایستگاه انتقال خوان، نمایشگاه صنایع دستی، بازارچه خیریه، موسیقی آئینی، مسابقه و... اشاره کرد. تصاویر افتتاحیه

دسته بندی :
خبرها