پیام تقدیر وزیر علوم از حضور یکپارچه و با بصیرت جامعه دانشگاهی کشور در راهپیمایی 22 بهمن

11 02 2013
کد خبر : 4209265
تعداد بازدید : 32
دکتر کامران دانشجو وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی از حضور یکپارچه و با بصیرت جامعه دانشگاهی کشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال قدردانی نمود .

 

 

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امور فرهنگی وزارت علوم ، دکتر دانشجو در این پیام خطاب به جامعه دانشگاهی کشور اظهار داشته است : بشارت باد شما را به امداد و نصرت الهی و پایداری در راهی که آغاز نموده اید و اینک در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر آرمان های والای خود و بر پیمانی که با شهیدان و رهبر فرزانه انقلاب بسته اید، وفادار مانده اید.


در بخش دیگری از پیام وزیر علوم آمده است : موج توفنده و حضور میلیونی ملت ایران در گستره ایران اسلامی بار دیگر گویای ایستادگی ما بر ارزش های اسلامی و گواه تجدید میثاق با آرمان های قائد عظیم الشأن بود.


دکتر دانشجو در ادامه این پیام با اشاره به حضور پر شکوه دانشگاهیان کشور در آیین های بزرگداشت دهه مبارک فجر گفته است : اینجانب وظیفه خود می دانم به عنوان خدمتگزار جامعه دانشگاهی کشور از حضور یکپارچه و با بصیرت یکایک شما عزیزان، استادان محترم و دانشجویان عزیز، مدیران و کارکنان ستادی و رؤسای محترم دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پارک های علم و فناوری در سراسر کشور در آیین های بزرگداشت دهه مبارک فجر و به ویژه شرکت حماسی در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن 22 بهمن همراه با حضور شکوهمند ملت ایران صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.


وزیر علوم در بخش پایانی این پیام ، توفیقات روزافزون جامعه دانشگاهی کشور را در همه عرصه های زندگی فردی و اجتماعی به خصوص فعالیت های علمی و پژوهشی و پیشرفت و تعالی و سعادت و سرافرازی ملت شریف و حق شناس ایران اسلامی را از خداوند متعال مسألت نموده است .

دسته بندی :
خبرها