ویژه برنامه دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه گیلان برگزار شد.

29 09 2012
کد خبر : 4210285
تعداد بازدید : 39
ویژه برنامه دانشجویان ورودی جدید در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به مدت دو روز در تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان و با حضور رییس دانشگاه گیلان ، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان برگزار شد

 

در این مراسم که همه ساله در دو روز ویژه دختران و پسران دانشجوی ورودی جدید در دانشگاه گیلان برگزار می گردد، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان به تشریح اهداف دانشگاه و دانشجو پرداخته و گفت:  انسان سازی و پرورش انسان های متعهد ، فعالیت های آموزشی، پژوهشی و پرورش انسان های محقق در تخصص  های مختلف از جمله اهداف اساسی دانشگاه می باشد.

 

دکتر ایرج شاکری نیا در ادامه به معرفی ظرفیت ها و قابلیت های معاونت فرهنگی و اجنماعی دانشگاه پرداخته و اظهار داشت: دانشجویان با توجه به علایق و استعدادهای شخصی خود می توانند با کانون های مختلفی که  در زیر مجموعه این معاونت فعالیت می کنند ، همکاری داشته باشند.

 

حجت الاسلام مهدوی در این مراسم گفت: برگزاری مراسم ضیافت اندیشه دانشجویان و اساتید و برگزاری کرسی های نقد و نظریه پردازی از جمله برنامه های این دفتر بوده که دانشجویان می توانند با حضور در این برنامه ها بصورت مستمر و از نزدیک با دفتر نهاد رهبری تعامل و ارتباط داشته باشند.

 

وی در این مراسم دانشجویان را به حفظ حریم و عفت توصیه نموده و گفت: زن ها امانت داران بزرگی هستند که انسان سازی از وظایف مهم آنهاست که خداوند متعال به عهده آنان نهاده است.

 

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان در این مراسم ضمن برشمردن راهکارهای پیشگیری و ایجاد امنیت در زندگی شخصی و اجتماعی گفت: پیامبر اعظم (ص) می فرمایند: ارزش دو نعمت از مردم پوشیده شده است: امنیت و تندرستی. 

 

سرهنگ محمد ابراهیم نوروزیان در ادامه با تاکید به ارتقای دانش اجتماعی شهروندان و جوانان  گفت:  از جمله مولفه های ارتقای این آگاهی می توان به آموزش نکات ضروری در تعاملات اجتماعی،ارائه تهدیدها و آسیب های اجتماعی ، ارائه راهکارهای ایمن سازی ، تلاش برای اشاعه ارزشها و توجه ویژه به نسل جوان در همه ابعاد اشاره کرد.

 

وی از دانشجویان خواست که مشکلات ، پیشنهادات و انتقادات خود را با پلیس در میان گذاشته و برای حل مسائل اجتماعی - امنیتی خود از پلیس مشاوره بگیرند.

 

در ادامه برنامه بازدید از موزه روستایی سراوان در دو روز سه شنبه و چهارشنبه ویژه دختران و پسران برگزار شد.

دسته بندی :
خبرها