هفتمین کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی دانشگاه گیلان برگزار گردید.

01 12 2014
کد خبر : 4204986
تعداد بازدید : 28

هفتمین کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی دانشگاه گیلان با شرکت صاحبان امتیاز، مدیران مسئول، سردبیران و اعضای هیأت تحریریه نشریات دانشجویی در روز پنجشنبه 93/09/06 در تالار حکمت دانشکده علوم انسانی برگزار گردید.

در ابتدای این برنامه حاج آقا ابراهیم پور کارشناس محترم نشریات دانشگاه توضیحاتی در رابطه با ضرورت و  فلسفه برگزاری کارگاههای متنوع و مورد نیاز دانشجویان در عرصه مطبوعات دانشجویی مطرح نمودند. سپس آقای دکتر عزیزپور مدیر محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن خوش آمد گویی به مدرس این کارگاه و شرکت کنندگان توضیحاتی را در راستای برگزاری کارگاه بیان کردند.

در ادامه و با برگزاری کارگاه، آقای دکتر عباس اسدی عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی مطالبی را در رابطه با گزارش و مقاله برای دانشجویان ارائه نمودند که مباحث مطرح شده درباره چگونگی تولید خبر، تکنیک های تهیه گزارش خبری و مقاله، تنظیم گزارش و مقاله و نیز ویرایش گزارش و مقاله بوده که در پایان درس، کارگاه نوبت صبح  با جلسه پرسش و پاسخ خاتمه یافت.

در برنامه کارگاه عصر که توسط آقای دکتر اسدی ادامه یافت مباحث مربوط به آموزش خبر نویسی، شناخت روش های صحیح خبر نویسی و روز نامه نگاری معاصر و شیوه های نوین بیان شد.

شایان ذکر است درحین برگزاری کارگاه فرم نظر سنجی مطالب و نظرات پیشنهادی جهت رفع ضعفهای احتمالی در راستای تقویت هرچه بیشتر کارگاه های بعدی بین دانشجویان توزیع گردید. این کارگاه آموزشی از ساعت 9 صبح آغاز و در ساعت 17 همان روز پایان یافت.

دسته بندی :
خبرها